recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V/S: Dali Concept 8 + Onkyo TX-SR606
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V/S: Dali Concept 8 + Onkyo TX-SR606

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Juiceren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juiceren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V/S: Dali Concept 8 + Onkyo TX-SR606
    Sendt: 08-September-2012 kl. 22:12
Hej Recordere.dk

Da jeg overvejer at opgradere hjemmebioen vil jeg gerne vide hvad jeg kan tillade mig at sætte mit nuværende udstyr til salg for.
Det drejer sig om 2 stk. Dali Concept 8 som jeg er 2. ejer af. Jeg kender ikke deres præcise alder, men har selv haft dem i snart 4 år og vil tro tidligere ejer havde dem i mindst et år.
(Kan man se på dem hvor gamle de er?)

Den ene har en lille bitte smule hvid maling på toppen, men det ligger man ikke mærke til medmindre man kigger efter det. De spiller perfekt og har været brugt til film.

Derudover har jeg ovennævnte receiver som jeg købte fra ny på samme tid som højtalerne, så den må også være de snart 4 år efterhånden.

http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=1703&zoneid=1

Den lider desværre af et kendt buzzing problem hvis man bruger andre modes end "Stereo". Jeg ved ikke om det kan fikses, men da jeg ikke har haft 5.1 er det aldrig noget der har irriteret mig. Alt andet virker helt perfekt på den, og er rigtig glad for den på trods af fejlen.

Hvad vil I mene dette sæt er værd inkl. nogle Dali "silver et eller andet" kabler?
Jeg tænker selv 3k for det hele? 3.5k på en optimistisk dag?
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2012 kl. 22:50
Kabler har nærmest ingen værdi i et brugtsalg medmindre det er "audiofile" kabler. 

Jeg tror ikke du kan forvente at få ret meget for din receiver når den har en defekt og du bliver vel nød til at oplyse hvor tingene står henne for en evt. køber.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juiceren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2012 kl. 22:59
Regner nu heller ikke med at kablerne gav meget i værdi overhovedet, blot bonus info :)

Tingene står i Aalborg.
Til top
Timeguardian Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Timeguardian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2012 kl. 02:17
Byder da gerne 500 kr afhentet for din Onkyo Tx-sr 606, selvom den er defekt Wink
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juiceren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2012 kl. 11:30
Oprindeligt skrevet af Timeguardian Timeguardian skrev:

Byder da gerne 500 kr afhentet for din Onkyo Tx-sr 606, selvom den er defekt Wink

Indtil videre er det kun vurderinger jeg er ude efter, og når der skal sælges håber jeg på et samlet salg.
Men jeg vil da huske på dig og kontakte dig hvis det bliver aktuelt :)
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu