|
V/S - Dali Zensor System |
Besvar |
Forfatter | |
Lokolaks
Ny bruger Oprettet: 31-Juli-2023 Sted: Horsens Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 31-Juli-2023 kl. 12:53 |
Hej, Jeg står og skal flytte i noget mindre så jeg har desværre ikke plads til mit Dali Zensor system. Derfor overvejer jeg om dette skal sælges eller om det skal ud i sommerhuset at stå. Systemet består af følgende: 2x Dali ZENSOR5 HG White speaker Denon AVRX2400H 2x Dali ZENSOR1 HG White Dali ZENSORVOCAL HG White centr Cambr X301 HG White subwoofer Fjernbetjeningen til Denon'en kunne godt trænge til at blive udskiftet da volume knappen ikke virker og fronthøjttalere(Zensor5) har lidt brugsspor - Ellers virker alt som det skal. Hvad vil I mene at man kunne få for sådan et system? Mvh Dennis
Redigeret af Lokolaks - 31-Juli-2023 kl. 13:04 |
|
Lokolaks
Funktioner
Tak(0)
|
Ingen der har nogen ide om hvad sådan noget er værd?
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4564 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det vil vel altid være et skøn. En tommelfinger regel er halv pris hvis alder er ca 5 år. Lidt mindre for reciever og sub, og lidt mere for højttalerne.
Redigeret af Munch - 02-August-2023 kl. 14:07 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Lokolaks
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svar.
Det lyder som en god tommelfinger regel!
Redigeret af Lokolaks - 02-August-2023 kl. 14:51 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |