|
V/S: Dantax surround anlæg |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||||
Richie ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 280 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Nu leder manden jo efter en vurdering, og ikke en lektion i hvad man kan "tillade" sig at sælge. Det er muligvis rigtigt at anlægget her ikke har den "Store værdi", men det kan man måske lade være op til den enkelte at vurdere. I virkeligheden ville jeg selv blive jævnt fornærmet over din "vurdering". Og mht. de pengefikserede unge mennekser, Jesus hvor er du gammel.. |
||||
![]() |
||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|||
Nu mener jeg nu at trådstarter har fået sin vurdering. Din slut bemærkning vil jeg blot takke for, da den så glimrende underbygger mit argument.
|
||||
![]() |
||||
Richie ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 280 |
|||
Hvordan underbygger det dit argument Hother?
|
||||
![]() |
||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|||
Med fare for at virke belærende. På recordere.dk prøver vi at være seriøse, i det mindste de fleste af os, også ved vurderinger og salg af brugte ting. Radiomanden og jeg har skrevet, at det udstyr stort set intet er værd. For mig lyder du som en "Brugtvognsforhandler", citat: Smid det på DBA med en startpris på 500kr og et par "gode" billeder. Der er altid købere. ![]() At sære gamle mænd hellere vil give ting til deres børnebørn, eller smide dem ud, kan for dig være fuldstændig ligegyldigt. Underforstået som jeg ser det "Det skal bare fyres af, og den sidste idiot er ikke født endnu". Og eftersom Radiomanden og jeg har givet en vurdering, som bygger på rigtigt mange år erfaring, og en vurdering som er fair og realistisk, så er vi sære gamle mænd. Spørg dig selv om du selv ville give f.eks. 500 kr. for anlægget. Hvis du ønsker yderligere fra mig, så send en PM - vores uoverensstemmelser hører ikke hjemme i en tråd.
![]() |
||||
![]() |
||||
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
|||
Alder 26 (derfor ikke sur gammel mand)
Normalt blander jeg mig ikke i personfnidder, men hold da op det lavmål, at i indirekte kalder Hother sær gammel mand. Tag jer nu sammen... Det har intet med tråden at gøre, desuden er det en smuk tanke at give noget til sin familie, som de kan bruge.... |
||||
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
||||
![]() |
||||
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
|||
Til trådstarter, kender desværre ikke dette dantax sæt, men prøv da at se om du kan få et symbolsk beløb for det. Det kan altid blive bedre end at smide ud ;)... Ellers kan det jo ende med det - nok også med god samvittighed ;).
|
||||
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |