|
V/S DMR-BCT720EG.HDD/BD optager |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Maj-2017 kl. 20:34 |
Har en sådan maskine, som jeg ville høre, om jeg kunne sælge. Den er meget langsom på Blu-ray/Dvd afspilning, når den i det hele taget kan afspille. Jeg ved ikke, om det er noget som kan laves. Ellers er der måske nogen, som kan bruge den som Recorder. Den optager, og afspiller 100% perfekt på HDD. Den er købt den 3/2-2013 ved Amazon, så ingen reklamation/garanti.
Giv et bud, på hvad jeg kunne sælge sådan en for.
Redigeret af Flemming Larsen - 02-Juni-2017 kl. 11:32 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen bud på, om sådan en kan sælges?
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7258 |
Ved ikke om marked er meget lille for sådanne maskiner
Har selv en Panasonic 710 HDD optager så også skal sælges hvis der er købere Problemet er at nye tv har optage mulighed og ellers bruges der udbyder bokse
|
|
![]() |
|
Kunne jo være, at der var en som manglede noget til et sommerhus, eller lignende. Måske til det gamle tv på børneværelset.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
Havde det været BST-modellen, så var jeg interesseret.
Men der skal nok komme en køber til sådan til en sådan maskine. :-)
|
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
![]() |
|
Ja, det kan jeg desværre ikke lave om på. Nu må jeg se.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |