recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V/S: Focal Sib, Sib XL og Cub2.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V/S: Focal Sib, Sib XL og Cub2.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
panhero Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 158
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér panhero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V/S: Focal Sib, Sib XL og Cub2.
    Sendt: 15-Marts-2015 kl. 07:15
Hej,

Hvad tænker I at følgende vil kunne indbringe?
1 x Focal Cub2 subwoofer.
5 x Focal Sib højttalere.
3 x Focal Sib XL højttalere.
De er alle sorte.

Jeg er åben for bud. Befinder sig i 5700 Svendborg og sælges pga. flytning. Jeg havde håbet på et samlet salg
mfg. the one and only panhero

Til top
panhero Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér panhero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2015 kl. 16:04
Jeg er blevet budt 2200,- for sættet, og det tænker jeg egentlig er OK :-) Andre der vil byde ind her på falderebet?

Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2015 kl. 19:57
jeg ville grundet 3 stk. xl og 5 almindelige have tænkt 2.500 til 3.000 kr., hvis jeg stod som potentiel køber. bygget på at 5.1 kostede 3.000 kr til sidst, plus 3.000 til xl højttalerne (hvis jeg ikke tager fejl)
Til top
jakobbirk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Maj-2006
Point: 170
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jakobbirk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 14:00
Hejsa, jeg byder 2300,- men skal finde ud af noget omkring transport (Sjælland).

Til top
panhero Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér panhero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 21:50
Hej Jacob,
Det var pokkers, for jeg har faktisk sagt ja til de 2200 for dem alle. Hvis han springer fra giver jeg lige en tilbagemelding Smile

Til top
jakobbirk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Maj-2006
Point: 170
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jakobbirk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 22:24
Helt i orden, det var også lidt et impulsbud/luksuskøb noget sent :-)
Til top
panhero Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér panhero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2015 kl. 16:19
Hehe helt i orden - han skulle komme på søndag og afhente. Skriver lige :-)

Til top
amnesia Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Maj-2009
Point: 153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amnesia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2015 kl. 17:22
Jeg er også klar på at byde, skulle han ikke være interesseret, eller hvis andet måtte ske.

Jeg vil have mulighed for at afhente, da jeg selv bor nær 5700 :-)
Til top
panhero Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér panhero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2015 kl. 17:17
Sættet er blevet solgt, og køber har netop afhentet det :-)

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu