|
V/S: Focal Sib, Sib XL og Cub2. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
panhero ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Marts-2015 kl. 07:15 |
Hej,
Hvad tænker I at følgende vil kunne indbringe? 1 x Focal Cub2 subwoofer. 5 x Focal Sib højttalere. 3 x Focal Sib XL højttalere. De er alle sorte. Jeg er åben for bud. Befinder sig i 5700 Svendborg og sælges pga. flytning. Jeg havde håbet på et samlet salg ![]() |
|
mfg. the one and only panhero
|
|
![]() |
|
panhero ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er blevet budt 2200,- for sættet, og det tænker jeg egentlig er OK :-) Andre der vil byde ind her på falderebet?
|
|
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
jeg ville grundet 3 stk. xl og 5 almindelige have tænkt 2.500 til 3.000 kr., hvis jeg stod som potentiel køber. bygget på at 5.1 kostede 3.000 kr til sidst, plus 3.000 til xl højttalerne (hvis jeg ikke tager fejl)
|
|
![]() |
|
jakobbirk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
Hejsa, jeg byder 2300,- men skal finde ud af noget omkring transport (Sjælland).
|
|
![]() |
|
Hej Jacob,
Det var pokkers, for jeg har faktisk sagt ja til de 2200 for dem alle. Hvis han springer fra giver jeg lige en tilbagemelding
![]() |
|
|
|
![]() |
|
jakobbirk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
Helt i orden, det var også lidt et impulsbud/luksuskøb noget sent :-)
|
|
![]() |
|
Hehe helt i orden - han skulle komme på søndag og afhente. Skriver lige :-)
|
|
|
|
![]() |
|
amnesia ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
Jeg er også klar på at byde, skulle han ikke være interesseret, eller hvis andet måtte ske.
Jeg vil have mulighed for at afhente, da jeg selv bor nær 5700 :-) |
|
![]() |
|
Sættet er blevet solgt, og køber har netop afhentet det :-)
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |