|
V/S Gopro Hero 4 / 5 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TG80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 225 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Januar-2017 kl. 12:41 |
Hej
Jeg var så heldig at få et Gopro Hero 5 i julegave men jeg havde et Gorpo Hero 4 Black i forvejen, så nu skal jeg sælge ét af dem. 5'eren er helt ny i ubrudt emballage, mens 4'eren har været i sparsom brug i lidt over et år. Fungerer dog helt upåklageligt. Jeg har ikke helt besluttet mig for hvilket ét jeg beholder, det kommer nok i virkeligheden an på hvad jeg kan få for dem hver især. Mvh Thomas
|
|
![]() |
|
DraX ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2012 Sted: Thorsager Status: Offline Point: 180 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er 5'eren Black eller Session versionen ?
|
|
![]() |
|
TG80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 225 |
Det er også en Black
|
|
![]() |
|
DraX ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2012 Sted: Thorsager Status: Offline Point: 180 |
Tjaaa Hero 5 Black har lige været sat ned til 2700 kr for 2 uger siden. Min vurdering vil være 2400-2500 kr på baggrund af det. Vil gerne selv byde 2400 kr hvis det er (afhængig af hvor i landet du bor)
Redigeret af DraX - 30-Januar-2017 kl. 07:45 |
|
![]() |
|
Hej DraX
Den koster 3.190 kr. nu så et bud på 2.400 synes jeg er for lavt eftersom den er helt ny og aldrig pakket ud.
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Hvis du bor tæt på Aarhus og kan vente til på lørdag, kan du hente 5 Black for 2499 hos Power i Viby. |
|
![]() |
|
Jamen tak for det fine råd i min salgstråd /endsarcasm
Men jo hvis man bor i nærheden af Viby så kan man sikkert godt vælge at bruge 3-4 timer i kø for at få den til 2.499. Det ændrer ikke på at jeg mener at min (som også er ny og i ubrudt emballage) er mere værd.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |