|
V/S: Guitar Hero pakke til PS3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Karlen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: København Status: Offline Point: 41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-August-2012 kl. 22:04 |
Jeg har efterhånden indset at jeg ikke har tid til at spille Guitar Hero på min PS3 da konen skal føde om mindre end en måned.
Derfor lurer jeg på at sælge mine 2 guitarer og 3 Guitar Hero spil. Tingene er naturligvis brugte, men i rigtig god stand og befinder sig på Nørrebro. Spillene er: Guitar Hero: Legends of Rock Guitar Hero 5 Guitar Hero: Metallica Hvad kan man mon få for sådan et sæt? ![]() P.S Som man kan se er to af spillene købt i USA, men de spiller fint på en dansk PS3 På forhånd tak for hjælpen. Redigeret af Karlen - 21-August-2012 kl. 22:07 |
|
![]() |
|
Karlen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: København Status: Offline Point: 41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der var der ikke mange der vidste noget om - men det kan jeg godt forstå, det gør jeg heller ikke selv :)
Kan man mon få 500 for sådan et sæt på DBA? (eller her?) |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Jeg vil gerne give 350 til den første hvis du er interesseret.
|
|
![]() |
|
Det er noteret. Afhentning formoder jeg, for det er for lidt til at jeg gider bakse med at sende.
Jeg forbeholder mig retten til at se om andre vil byde lidt mere, for jeg havde nok håbet på en kende mere end 350 :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |