recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V/S: Guitar Hero pakke til PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V/S: Guitar Hero pakke til PS3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Karlen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: København
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Karlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V/S: Guitar Hero pakke til PS3
    Sendt: 21-August-2012 kl. 22:04
Jeg har efterhånden indset at jeg ikke har tid til at spille Guitar Hero på min PS3 da konen skal føde om mindre end en måned.

Derfor lurer jeg på at sælge mine 2 guitarer og 3 Guitar Hero spil. Tingene er naturligvis brugte, men i rigtig god stand og befinder sig på Nørrebro.

Spillene er:
Guitar Hero: Legends of Rock
Guitar Hero 5
Guitar Hero: Metallica

Hvad kan man mon få for sådan et sæt?

P.S Som man kan se er to af spillene købt i USA, men de spiller fint på en dansk PS3

På forhånd tak for hjælpen.

Redigeret af Karlen - 21-August-2012 kl. 22:07
Til top
Karlen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Karlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2012 kl. 12:49
Der var der ikke mange der vidste noget om - men det kan jeg godt forstå, det gør jeg heller ikke selv :)

Kan man mon få 500 for sådan et sæt på DBA? (eller her?)
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2012 kl. 13:09
Jeg vil gerne give 350 til den første hvis du er interesseret.
Til top
Karlen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Karlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2012 kl. 13:37
Det er noteret. Afhentning formoder jeg, for det er for lidt til at jeg gider bakse med at sende.

Jeg forbeholder mig retten til at se om andre vil byde lidt mere, for jeg havde nok håbet på en kende mere end 350 :)

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu