|
V/S: HarboSound 5.1 sæt hvid |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
julefanden ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-September-2015 Sted: Kalundborg City Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-December-2015 kl. 10:05 |
Jeg overvejer at skille mig af med ovenstående højttalersæt. da det ikke bliver brugt længere.
Det består af 5 stk Harbosat 10 og 1 HarboSub 10. Alt er i hvidt og er i fin stand. Subwooferen brummer dog lidt når der er strøm til og i standby, altså fra strømforsyningen, men den spiller som den skal når den kører. Hvad kan sådan et sæt skydes til? byd evt. Redigeret af julefanden - 21-December-2015 kl. 11:09 |
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er på udkig efter noget i den stil... Hvor ligger dine forventninger ift prisen.
|
|
![]() |
|
julefanden ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-September-2015 Sted: Kalundborg City Status: Offline Point: 22 |
jeg tænker omkring de 1000 kroner
|
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
har du billeder af sættet/enhederne?
|
|
![]() |
|
jeg kan tage et billede af dem når jeg kommer hjem. Noget specielt du gerne vil se?
|
|
![]() |
|
bare højtalerne generelt, og så enhederne/kant ophæng
|
|
![]() |
|
yes det gør jeg lige.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |