|
V/S : Harman Kardon AVR 230 Surround |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Cyberguy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Februar-2015 kl. 16:13 |
Hej
Jeg har valgt at "gå" ren stereo i stedet for surround, som oprindelig var planen, da pladsen desværre ikke rigtig giver mulighed for andet. Jeg har derfor en Harman Kardon AVR 230 surround receiver i overskud. Kan en sådan indbringe noget til hjælp til en stereo-forstærker ? Den er fejlfri funktions- og udseendemæssigt og nok ca. 10 år. Jeg kan muligvis finde kvittering. Er brugt meget lidt og har stået i ikke-ryger hjem siden køb. Evt. en form for byttehandel med bedre stereo-forstærker. Enten integreret eller ren amp. Til orientering står den i Skive Midtjylland. ![]() PS Der er "klapper" der dækker indgangene foran ![]() Redigeret af Cyberguy - 14-Februar-2015 kl. 16:16 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |