|
V/S HFX |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
hkn1 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hej
Kan du ikke tage et par billeder af det sorte Originæ x15 og sende eller loade op, så man kan se ridser. Kan det sendes? Hvad er prisidéen på det? vh HK
|
|||
![]() |
|||
miaj ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
||
Jeg skal først lige have startet det op,Kan ikke huske det,Men mener intel bundkort og cpu. Og ja der er heatpipe til cpu. |
|||
|
|||
![]() |
|||
miaj ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
||
Kan godt tage billeder,Men ved ikke hvordan i får billeder ind her,Og ja det kan sendes,Da det er i orginal kasse,Og ikke så tung som hfxen. Og skal lige have det frem inden jeg siger en pris. |
|||
|
|||
![]() |
|||
bo,morville ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Juni-2008 Status: Offline Point: 8 |
||
Er HFX sort? Hvis ja, vil jeg gerne byde 500 afhentet.
|
|||
![]() |
|||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
||
Fandt du ud af hvad der var i ?
Byder kr. 550,- |
|||
![]() |
|||
||
Det er sort. Redigeret af miaj - 24-Oktober-2012 kl. 02:28 |
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Ja Og har haft liv i det,Det er en duocore 2,2 intel og 2 gb ram,Og et intel DQ35j0. Og der er dvd/rw fra pioneer,Ingen harddisk. Og en dual analog tv tuner. Det noget ridset på låget og så er det flækket lidt bagpå låget,Og så mangler der HFX bokstaver på fronten. Og så mangler der en ledning fra kontakt til slot in cd,Til at trykke cd ud. ![]() ![]() Redigeret af miaj - 24-Oktober-2012 kl. 02:32 |
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Tabte du intressen? |
|||
|
|||
![]() |
|||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
||
Hvad så ? Er de 550,- accepteret ?
|
|||
![]() |
|||
||
Hej Igen Hans Ja Da jeg syntes det er synd det bare står,Så bedre at du kan få lidt glæde af det:-) Du kan skrive på miajdk@gmail.com om adresse og nærmere ![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
||
Jeg byder 700 afhentet
Mvh Gigabyte. Redigeret af gigabyte - 25-Oktober-2012 kl. 16:53 |
|||
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
|||
![]() |
|||
||
Har lige lovet den til Hans,Men hvis han ikke afhenter,Skriver jeg igen. Og ellers tak for budet Gigabyte. Men jeg har osse en Xone fra zitech,SOm jeg også regnede med at sælge snart! Hvis du kender sådan en. Hov den hedder home center one. http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=949&zoneid=1 Redigeret af miaj - 25-Oktober-2012 kl. 17:03 |
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |