recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V/S: HTPC i Antec Fusion, m. SSD (9520)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V/S: HTPC i Antec Fusion, m. SSD (9520)

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10593
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 17:28
Oprindeligt skrevet af Charlie Kilo Charlie Kilo skrev:

@ fltk

Nej, det er ikke korrekt. Softwaren accepterer også MCE signaler. Et menu punkt kan skiftes mellem Imon PAD eller MCE. Vælger man MCE så kan man bruge en MCE remote. Min Harmony er sat op som en MCE og bruger IR recieveren fra Imon og styrer Windowws Media Center.

Det bliver mere og mere mærkeligt. Jeg har den nyeste Imon software og kan ikke finde det menupunkt nogen steder. Kunne jeg få dig til at beskrive hvor det ligger gemt, gerne med et screenshot?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Point: 1764
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 17:32
Tro det er der man bare vælger remote typer i Windows Softwaret

http://members.harmonyremote.com/easyzapper/help/FAQShowById.asp?FaqId=1433&LocaleId=1033

Det?

Redigeret af Benjamin7 - 26-Marts-2013 kl. 17:32
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
plokke Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Juni-2006
Point: 164
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér plokke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 21:08
Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Oprindeligt skrevet af plokke plokke skrev:

Det er nok i underkanten - det er ca. hvad kabinettet plejer at ryge for alene ;)

Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Har ingen idé om hvad den lige er værd, men prøver med et bud på 500,- 

Okay. Du har ikke et HBO? Så er det lidt nemmere at finde ud af hvor vi ligger henne prismæssigt.

Uden at have sat mig en masse ind i det, så tror jeg et HBO kunne ligge omkring 1500.. 
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10593
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 21:35
Oprindeligt skrevet af Benjamin7 Benjamin7 skrev:

http://members.harmonyremote.com/easyzapper/help/FAQShowById.asp?FaqId=1433&LocaleId=1033

Det?

Mystisk. Punkt 5b hvor man vælger remote er greyed out hos mig, og der er ikke andre valgmuligheder end Imon Pad.

Flemming 
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
plokke Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér plokke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 21:36
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Det?

Mystisk. Punkt 5b hvor man vælger remote er greyed out hos mig, og der er ikke andre valgmuligheder end Imon Pad.

Flemming 

Firmwaren i dit Imon-udstyr understøtter ikke MCE-remotes så...
Til top
plokke Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér plokke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 23:01
Oprindeligt skrevet af plokke plokke skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Det?

Flemming 

Firmwaren i dit Imon-udstyr understøtter ikke MCE-remotes så... Men det gør min :) 

Og nu er det vist nok teknisk diskussion uden at der tale om "med henblik på at handle"... Jeg svarer selvfølgelig gerne på spørgsmål om det jeg sælger, men generelle spørgsmål må tages i de tekniske fora.
Til top
plokke Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér plokke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2013 kl. 23:47
Op :)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu