|
V/S: HUMAX BXR-HD+ + Dreambox DM800 HD PVR |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
hillig ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2008 Status: Offline Point: 108 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dreambox DM800 har IKKE hdmi - du har stadig ikke styr på det kan jeg høre ;-)
|
|
![]() |
|
MOA ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-November-2012 Sted: Greve Status: Offline Point: 9 |
Godt nok er du fra Thy, men behøver du være en røv? Jeg skriver den HAR HDMI stik, og hvad havde din medfølgende? Taaadaa et HDMI stik så din tyske skodtuner kunne tage imod, eller var der overhovedet en forkert indkøbt tuner?
Har godt nok aldrig set magen til svindler.. Svarer til jeg køber et tv af en og beder ham om penge fordi jeg har købt de forkerte højtalere på forhånd... På trods af jeg godt vidste det tv ikke har den understøttelse der skal til og ikke bliver produceret i nogen afskygninger heraf. |
|
![]() |
|
hillig ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2008 Status: Offline Point: 108 |
Jeg behøver vidst ikke sige mere...
Ps. Har kun haft gode handler på recordere, lige på nær en! |
|
![]() |
|
MOA ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-November-2012 Sted: Greve Status: Offline Point: 9 |
Tak for det.
Har også kun oplevet et forsøg på svindel ved en handel her på recordere. |
|
![]() |
|
SmasherDK ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 45 |
DM800 har IKKE hdmi stik bagpå, den har DVI.
DM800 SE har hdmi stik bagpå. Så et eller andet er forkert oplyst
![]() |
|
![]() |
|
Dvi > HDMI stik sad på
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |