recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V/S: HUMAX BXR-HD+ + Dreambox DM800 HD PVR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V/S: HUMAX BXR-HD+ + Dreambox DM800 HD PVR

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
hillig Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Marts-2008
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hillig Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2013 kl. 21:08
Dreambox DM800 har IKKE hdmi - du har stadig ikke styr på det kan jeg høre ;-)
Til top
MOA Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-November-2012
Sted: Greve
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MOA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2013 kl. 21:12
Godt nok er du fra Thy, men behøver du være en røv? Jeg skriver den HAR HDMI stik, og hvad havde din medfølgende? Taaadaa et HDMI stik så din tyske skodtuner kunne tage imod, eller var der overhovedet en forkert indkøbt tuner?

Har godt nok aldrig set magen til svindler.. Svarer til jeg køber et tv af en og beder ham om penge fordi jeg har købt de forkerte højtalere på forhånd... På trods af jeg godt vidste det tv ikke har den understøttelse der skal til og ikke bliver produceret i nogen afskygninger heraf.
Til top
hillig Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Marts-2008
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hillig Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2013 kl. 21:21
Jeg behøver vidst ikke sige mere...

Ps. Har kun haft gode handler på recordere, lige på nær en!
Til top
MOA Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MOA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2013 kl. 21:24
Tak for det.

Har også kun oplevet et forsøg på svindel ved en handel her på recordere.
Til top
SmasherDK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 28-December-2007
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SmasherDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2013 kl. 23:29
DM800 har IKKE hdmi stik bagpå, den har DVI.

DM800 SE har hdmi stik bagpå.

Så et eller andet er forkert oplyst Smile
Til top
MOA Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MOA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2013 kl. 06:33
Dvi > HDMI stik sad på
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu