|
V/S: Integra 80.2, Elac FS247 surround setup |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-August-2017 kl. 08:43 |
Hej.
Jeg overvejer at skille mig af med vores surround setup, da vi ikke får brugt det så meget mere efterhånden. Har spillet fejlfrit den tid jeg har haft det ![]() Det består af: Integra DTR 80.2 Elac FS247 Elac CC-241 M&K Surr 55T Velodyne SPL - 1000R Hvad tænker i det kan indbringe ? ![]() Sælges kun samlet
|
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der en en 80.3 til sag på DBA, den startede i 9k og er nu nede i 5K uden at være solgt. Den har været til salg i månedsvis. Det er en super fed receiver, men tiden er lidt løbet fra den grundet manglende ATMOS osv.
Jeg vil tro at du opnår både et hurtigere salg, men også en markant højere pris hvis du sælger tingene hver for sig. Mine vurderinger på udbudspris(hvor du så skal være villig til at forhandle. Receiver 3500-4000,- Fronter: 6000-8000,- Center: 2500-3000,- Surround: 3000,- Sub: 3500,- Hvis du sælger samlet har jeg svært ved at se at du får mere end 14-15K i alt Redigeret af JakobSkaarup - 03-August-2017 kl. 09:28 |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det var nok også deromkring jeg havde tænkt det til
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |