|
V/S iPhone 5S 32GB |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Ja, jeg kan kun være tilfreds over det.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Ole_M ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 417 |
||
Altså hallo. En ny på bud koster 2000kr med garanti og det hele. Det må være en 5s lover ;)
' Godt nok en 16gb men alligevel Redigeret af Ole_M - 17-September-2016 kl. 21:11 |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
||
Og hvad vil du have, at jeg skal gøre ved det?Skulle jeg sige nej?
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Ole_M ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 417 |
||
Det er da super for dig
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Jeg kan ikke lige, se den til 2000.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
||
Sælger skal da vel sælge til højeste bud? |
|||
![]() |
|||
||
power og elmutanten har lige haft den på bud til 2000kr den her uge. 16gb modellen dog
|
|||
![]() |
|||
||
Det sker garanteret ikke, men skulle der komme et bud, inden for de sidste 10 minutter, så forlænges tiden med 5 minutter.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
||
Og solgt til Mathilde B. Jeg skriver en PB.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
StenDK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
||
Hvornår slutter "auktionen"?
|
|||
![]() |
|||
||
Som skrevet tidligere. Så er solgt.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |