recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt iPhone 7
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt iPhone 7

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt iPhone 7
    Sendt: 12-Juni-2019 kl. 10:54
iPhone 7 er solgt.

Redigeret af Flemming Larsen - 16-Juni-2019 kl. 14:38
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2019 kl. 11:37
2 billeder af skærmen på iP 7.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2019 kl. 17:21
Hov, glemte lige. IP 6 er Space Grey og iP 7 er Silver.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Dammeren Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dammeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2019 kl. 20:40
Foruden den smadrede skærm, hvordan er standen så ellers? Her tænker jeg på buler og ridser.

Og hvis du tjekker batteritilstanden på 7’eren, hvor meget er max. kapaciteten på nu?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2019 kl. 21:21
Oprindeligt skrevet af Dammeren Dammeren skrev:

Foruden den smadrede skærm, hvordan er standen så ellers? Her tænker jeg på buler og ridser.

Og hvis du tjekker batteritilstanden på 7’eren, hvor meget er max. kapaciteten på nu?
Der er ingen buler, men der er lidt lommeridser, men ikke det store, da der har været cover, og panzerglass på det meste af tiden. Batteristanden er på 83%
Mvh
Flemming Larsen
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Status: Offline
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2019 kl. 21:41
Phonetrade.dk vil give dig 1300kr for din 7'er i den stand den er i. Det kan du måske bruge som et hint om hvad den er værd.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2019 kl. 22:22
Oprindeligt skrevet af mylle mylle skrev:

Phonetrade.dk vil give dig 1300kr for din 7'er i den stand den er i. Det kan du måske bruge som et hint om hvad den er værd.
Super. Tak for svaret. Det er nok lige i underkanten, men det er jo også et firma.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Dammeren Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dammeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2019 kl. 07:27
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Dammeren Dammeren skrev:

Foruden den smadrede skærm, hvordan er standen så ellers? Her tænker jeg på buler og ridser.

Og hvis du tjekker batteritilstanden på 7’eren, hvor meget er max. kapaciteten på nu?
Der er ingen buler, men der er lidt lommeridser, men ikke det store, da der har været cover, og panzerglass på det meste af tiden. Batteristanden er på 83%

Mange tak for svaret.

Kan se at du gerne vil højere op end 1300 kr, hvilket så er i overkanten af hvad jeg vil give. Held og lykke med salgetSmile 
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2019 kl. 10:01
Oprindeligt skrevet af Dammeren Dammeren skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Dammeren Dammeren skrev:

Foruden den smadrede skærm, hvordan er standen så ellers? Her tænker jeg på buler og ridser.

Og hvis du tjekker batteritilstanden på 7’eren, hvor meget er max. kapaciteten på nu?
Der er ingen buler, men der er lidt lommeridser, men ikke det store, da der har været cover, og panzerglass på det meste af tiden. Batteristanden er på 83%

Mange tak for svaret.

Kan se at du gerne vil højere op end 1300 kr, hvilket så er i overkanten af hvad jeg vil give. Held og lykke med salgetSmile 
Det var så lidt. 
Ja, vil da gerne lidt over, end hvad jeg ville kunne få hos en butik. Tak for det.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2019 kl. 11:13
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Dammeren Dammeren skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Dammeren Dammeren skrev:

Foruden den smadrede skærm, hvordan er standen så ellers? Her tænker jeg på buler og ridser.

Og hvis du tjekker batteritilstanden på 7’eren, hvor meget er max. kapaciteten på nu?
Der er ingen buler, men der er lidt lommeridser, men ikke det store, da der har været cover, og panzerglass på det meste af tiden. Batteristanden er på 83%

Mange tak for svaret.

Kan se at du gerne vil højere op end 1300 kr, hvilket så er i overkanten af hvad jeg vil give. Held og lykke med salgetSmile 
Det var så lidt. 
Ja, vil da gerne lidt over, end hvad jeg ville kunne få hos en butik. Tak for det.


Jeg kunne måske nok overtales til, at sælge den for de 1300,- Kunne da tænke over det.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2019 kl. 06:43
Har givet lige under 2000 for min 7 plus i perfekt stand for et pr måneder siden i 128 GB.
Min kæreste gav for et års tid siden 1000 for en iPhone 6s 128 GB i perfekt stand.
Ved ikke om det kan bruges til vurdering?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2019 kl. 10:54
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Har givet lige under 2000 for min 7 plus i perfekt stand for et pr måneder siden i 128 GB.
Min kæreste gav for et års tid siden 1000 for en iPhone 6s 128 GB i perfekt stand.
Ved ikke om det kan bruges til vurdering?
Det var ellers billigt. Men kan da bruges.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu