|
V/S: KEF 3005SE Satellitter/Center |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mads A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 391 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Juli-2013 kl. 17:08 |
Hej med Jer
Min sub i mit KEF KHT-3005SE er desværre stået af og man kan ikke få en sølv sub mere - så har fået det erstattet til det nye KEF E305 i hvid i. Subben er derfor "taget i pant" af forsikringsselskabet og medfølger ikke. Ønsker derfor at sælge de 4 Satellitter og center højttaleren. Sættet er fra 6/2009 og købt i FONA. Center har en lille ridse på top ellers er sættet pænt og inkl. alle fødder og beslag. Hvad kan det indbringe? Mvh Mads Slagelse Billeder: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af Mads A - 30-Juli-2013 kl. 16:59 |
|
![]() |
|
Mads A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 391 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Kan det sendes? Jeg tror interessen er lille fordi sættet mangler det vigtigste for lyden: subben.
|
|
![]() |
|
Hej "Steve"
Har lige modtaget et bud på 900kr på dba og en PM herinde. Plus 2 andre henvendelser på dba - så vil ikke kalde det for lille interesse... Jeg kan sagtens sende det - hvis du vil betale fragten. Hvad er dit bud da? Mvh Mads Redigeret af Mads A - 31-Juli-2013 kl. 09:36 |
|
![]() |
|
Reserveret til og med imorgen...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |