|
V/S: Kæmpe Digital Devices tuner setup til HTPC |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Februar-2013 kl. 19:13 |
Hejsa,
Overvejer at lave helt om i min Tv-server setup og sælger derfor følgende (måske :) ) octopus med dual dvb-c/t 1 x dual dvb-c/t 1 x dual dvb-s2 1 x CI-modul Ialt 4 x dvb-c/t tuner og 2 x dvb-s2 tunere plus CA modul. alt sammen på et octopus controller kort. Nypris ialt 4700kr. Det er efter min mening det bedste der findes på markedet uden sammenligning. Nogle der kunne være interesserede? Smid et bud. Befinder sig i Hjallerup. /Jacob |
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du brænder inde med 1 x dual dvb-c/t vil jeg gerne give 400 kr for den, jeg ved godt det er lavt budt, en ny koster 149€.
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |