|
V/S Marantz SR7009 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Januar-2020 kl. 16:08 |
Har en SR7009 jeg godt vil have et par bud på. Specs og anmeldelse her: Købt hos hifi freaks ved release. |
|
MORE BASS
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5196 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Farve? Hvor? 2000kr
Redigeret af Munch - 30-Januar-2020 kl. 16:36 |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5196 |
Intet svar? Jeg vil gerne vide farven samt standen og hvor den står. Og jeg har givet dig et startbud, det må du ha set. Jeg vil gerne købe forstærkeren hvis vi kan blive enige om prisen.
|
|
![]() |
|
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Hej Munch
Den er sort og bor på Fyn (lidt udenfor Odense)
|
|
MORE BASS
|
|
![]() |
|
- og nej, jeg havde ikke set dit bud, for jeg havde glemt at sætte email notifikation på opslaget.
|
|
MORE BASS
|
|
![]() |
|
Ok, men tak for svar. Hvor længe kører budrunden?
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6378 |
Munch, du er en utålmodig mand
![]() Efter hele seks timer uden svar er du ved at gå i panik (se indlæg 3) Da jeg var barn... var der ikke noget der hed internet og mail Næ, der var det omdelt post efter flere dage (hvis man var heldig)
![]() |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
2.000 er for lidt, jeg kan se de sælges for 5-6.000 . det behøves jeg ikke at have, men jeg er åben for mere realistiske bud.
|
|
MORE BASS
|
|
![]() |
|
5-6000 kan du ikke få. Før jul blev der solgt en 7010 herinde for 3500kr. Mit sidste bud er 3000kr.
|
|
![]() |
|
Jeg skriver jo lige præcis, at jeg IKKE forventer at få den pris :)
Jeg tænker lige over de 3.000
|
|
MORE BASS
|
|
![]() |
|
Hvornår er den købt?
|
|
![]() |
|
Det står i første indlæg
|
|
MORE BASS
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |