|
V/S: Marantz SR8002 & DV7600 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad siger du til 2500?
|
|
![]() |
|
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
Der siger jeg pænt nej tak..
Det er helt fair at det ikke vurderes mere værd herinde, vil tro det skyldes manglen på diverse nye features (3D, hdmi 1,4. airplay, spotify osv osv osv), men i det prisleje kan det ganske simpelt ikke svare sig at skifte det ud for mig.. Lydmæssigt finder jeg ikke noget tilsvarende uden at smide mange tusind oveni - Og det synes jeg egentligt ikke jeg har lyst til :)
|
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Enig, man når langt med en hdmisplitter og en squeezebox.
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
Leviathan.jk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
Den er da mindst 4K værd imo, det kan du få på dba, vil jeg mene.
|
|
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |