|
V/S Mirai DTL-642E500 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JayQ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2012 Status: Offline Point: 237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-November-2012 kl. 17:46 |
Har nu fået et 42" LCD tv fra Mirai i overskud, efter at have købt nyt Sony Bravia tv :)
Er det noget der overhovedet kan sælges, eller kan jeg lige så godt bare smide det ud ? Det er ca. 4 år gammel, fin stand med fjernbetjening og strømstik :)
|
|
![]() |
|
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
< id="_npwlo" ="applicationpwlo" height="0">hvad skal du have for det, min søn på 4 mangler lige et tv nemlig
|
|
DALI Concept CT centerhøjttaler, DALI Concept 8 front, Dali Concept 2 front high, Dali Concept 6 surround, Dali Concept 1 surround back, 2 Dali Concept sub 12, Marantz sr7007, In-focus in78 projektor
|
|
![]() |
|
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
hvis du bare vil af med det henter jeg det hvertfalde gerne
|
|
DALI Concept CT centerhøjttaler, DALI Concept 8 front, Dali Concept 2 front high, Dali Concept 6 surround, Dali Concept 1 surround back, 2 Dali Concept sub 12, Marantz sr7007, In-focus in78 projektor
|
|
![]() |
|
Havde nu håbet at det kunne indbringe en smule .. Tror nu aldrig at jeg ville kunne nænne at smide det ud.. Man ved aldrig om man måske får et rum et sted, som kunne trænge til et stort tv .. Men kom med et bud .. :)
|
|
![]() |
|
Hi Fi Dwarf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 445 |
Hvor befinder det sig?
|
|
![]() |
|
Hov undskyld. På Amager :)
|
|
![]() |
|
Solgt for 750,- på DBA ! :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |