|
V/S Onkyo 608. Sony Bluray. AS1 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7240 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Januar-2016 kl. 09:09 |
Har lidt grej som ikke bruges mere.
Som vurderes med henblik på salg Det drejer som om: Onkyo 608B Surround Reciver. ca 4-5 år gammel. Sony BDP570 3D bluray afspiller ca 4 år gammel B&W AS1 Subwoffer i grå ca 4 år gammel. Skulle det føre til evt salg har jeg ikke mulighed for at sende da emballage ikke haves mere. alt virker som det skal. Og befinder sig på Køge egnen / Lille Skensved
|
|
![]() |
|
amphibia ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har lige solgt min Onkyo 608 for 1100,-. Har på fornemmelsen at det er prisen for den lige pt. Hvis man altså ikke vil have den stående til salg i en evighed :)
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7240 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Onkyo solgt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |