|
V/S: Onkyo TX-8555 stereoreceiver |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Skywalker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-September-2016 kl. 17:34 |
Da jeg lige har opgraderet ovennævnte til den nye TX-8150 ( underligt nok så er typenr. lavere, selv om den er nyere
![]() Her er link med specs. billeder osv. : http://www.uk.onkyo.com/en/products/tx-8555-34917.html Hvad vil være en reel pris for både køber og sælger. Jeg kan fortælle, at den står i "mint condition" fra et ikke-ryger hjem. Der har aldrig været fejl/problemer med den, og det er udelukkende fordi jeg ville ha' noget nyere med internetradio, blåtosse og stadig "kun" benytter 2.1 lyd ![]() Det ville være det mest bekvemme, hvis en eventuel køber selv afhenter; men jeg kan godt overtales til at sende den til en god pris. Med venlig hilsen, og go' weekend Troels Nykøbing F. Redigeret af Skywalker - 03-September-2016 kl. 17:53 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |