|
V/S: Oppo BDP-103 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Februar-2020 kl. 14:06 |
Overvejer om jeg skal sælge min Oppo 103'er, eller om den skal gemmes som reserve.
Men hvad tror forummet den kan sælges for? Den virker 100% som den skal, har selvfølgelig nogle år på bagen, men står i fin stand. Smid endelig et bud, så kan vi se om det bliver gemmes eller sælges....
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6395 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den er eftertragtet efter Oppo er holdt op med at lave afspillere
På dba er der to til 3000-3500 kr. |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
Jeg er med på hvad du siger - men hvis de er eftertragtet... så “burde” de vel være solgt
![]() |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
En ting er hvad de står til, noget andet er hvad de sælges for
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6395 |
Prøv eventuelt på ebay.de
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |