|
V/S : Pana TX-P50VT20E |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bassemand ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Maj-2015 kl. 15:44 |
Hej eksperter
Jeg påtænker at skille mig af med mit super herlige Panasonic plasma tv - mest pga pga strømforbruget men også fordi jeg er ved stille og roligt at miste mit syn. Er her nogen, der kan hjælpe mig med, hvad sådan et TV bør/kan koste. TV'et er fra september 2010 og der er stadig Fona serviceforsinring (ikke X-TRA) på det frem til september i år. Ingen synlige eller usynlige skrammer og hænger på et beslag med god vægafstand. På forhånd tak. |
|
Panasonic TX-P50VT20
Onkyo TX-NR609 Dali Motif LCR, Fazon & B&W 610 Popcorn Hour A-200 NMJ Xbox360, PS3, Wii |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7240 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke rart at høre ang dit syn. Øv øv.
Desværre er brugte tv ikke i høj kurs. Vurderer det til 1500.- måske 2000.- pga forsikringen |
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Hvor befinder det sig og har det burn-in/retention?
|
|
![]() |
|
Bassemand ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
Lige nu og de næste par ufer, står det pakket ned viklet ind i tæpper grundet flytning. Umiddelbart ingen burn in eller retention, men nu er mine øjne jo heller ikke knivskarpe mere :-). Befinder sig i Aalborg.
|
|
Panasonic TX-P50VT20
Onkyo TX-NR609 Dali Motif LCR, Fazon & B&W 610 Popcorn Hour A-200 NMJ Xbox360, PS3, Wii |
|
![]() |
|
soren_b ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
Byder 1500,- på vegne af en veninde. Så er vi da startet hvis du vil sælge:-)
|
|
![]() |
|
soren_b ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
Kvinder... hun har lige fortrudt
![]() Jeg trækker derfor budet tilbage Beklager |
|
![]() |
|
Valde1936 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2007 Sted: DK-2800 Status: Offline Point: 431 |
Har den en viaplay app??
|
|
![]() |
|
Kern ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-November-2014 Sted: Odder Status: Offline Point: 22 |
Jeg er interesseret, skal dog lige have konen med på den
![]() En tusse er det da mindst værd. Har du tilbehøret, tror der fulgte en USB-dongle med samt briller? - Mikael
|
|
![]() |
|
multibear ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-November-2006 Sted: Randers Status: Offline Point: 162 |
Ved du om Canal digital kører godt med den på dvb-s2?
|
|
![]() |
|
Har ikke brugt Viaplay på det og heller ikke S2 tuneren. Har haft CA modul med Canal Digital over C tuneren. Der medfølger USB dongle til WIFI og 3 stk aktive 3D briller.
|
|
Panasonic TX-P50VT20
|
![]() |
|
Jeg har selvfølgelig alt tilbehør samt kvittering, manual osv.
|
|
Panasonic TX-P50VT20
|
![]() |
|
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
Jeg har fået lov af konen til at gå lidt op i størrelse, så jeg vil gerne byde 1200,- (afhentet). Så er vi da i gang
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |