|
V/S : Pana TX-P50VT20E |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du fod til den?
Kommer du nogensinde lidt syd på i Jylland?
|
|
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
|
![]() |
|
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
Da jeg skilte mig af med mit VT30 var Viaplay app'en ikke længere brugbar. Så det er nok desværre heller ikke tilfældet på VT20. Til trådstarter, så fik jeg 3000kr for mit 42VT30 da jeg solgte det i december. Det giver måske en indikation om hvad du kan forvente.
|
|
![]() |
|
Kern ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-November-2014 Sted: Odder Status: Offline Point: 22 |
1300,- afhentet - er det i Aalborg C?
|
|
![]() |
|
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
OK, så lad os sige 1500,- afhentet
![]() |
|
![]() |
|
Kern ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-November-2014 Sted: Odder Status: Offline Point: 22 |
1600,- afhentet torsdag formiddag!
|
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
Fik 2500kr for mit i januar 2014 så hvis du kan få tæt på 2000kr lyder det som en fin handel
|
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
|
Bassemand ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
Arrrhhhh vi burde da kunne komme lidt højere op. Jeg kan heller ikke sælge det lige nu og derfor også et V for vurdering. Pt ligger alt tilbehør sammen med resten af mine ting i flyttekasser. Facts er at jeg flytter indenfor en 3 ugers tid og her sætter det til salg. Meeeen vil dog gerne prøve at få liidt mere for det.
|
|
Panasonic TX-P50VT20
Onkyo TX-NR609 Dali Motif LCR, Fazon & B&W 610 Popcorn Hour A-200 NMJ Xbox360, PS3, Wii |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Hvis man absolut vil have ViaPlay, så kan man jo bare investere i en Chromecast til sin 'nye' VT20 - man får tilmed 3mdr gratis. :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |