|
v/s: Panasonic Dmr-bct740 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
fc-andeby ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Gad ikke til at lave et nyt indlæg og desuden står der at jeg har redigeret i det.
1700 kr med forsendelse |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Ja, men hvis man ikke genbesøger tråden, fordi man ikke får besked, når der er lavet redigering, så er det jo en "fin" måde at få højeste bud på.. ![]()
1700,- afhentet. M.v.h. |
||
![]() |
||
fc-andeby ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
|
Må indrømme at så dybe refleksioner har jeg ikke gjort mig ![]() 1800 kr med forsendelse
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
1800,- afhentet.
M.v.h. |
||
![]() |
||
nsane206 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
|
Jeg lader den køre til i aften kl. 18.
Jeg ser helst at den bliver afhentet. Mvh Hans |
||
Pioneer, Onkyo, Panasonic, Dali Mentor
|
||
![]() |
||
nsane206 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
|
Henrik B - pb sendt
|
||
Pioneer, Onkyo, Panasonic, Dali Mentor
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |