recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V/S: Panasonic DMR-EH59 DVD-/HDD Rec.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V/S: Panasonic DMR-EH59 DVD-/HDD Rec.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V/S: Panasonic DMR-EH59 DVD-/HDD Rec.
    Sendt: 14-September-2014 kl. 18:58
Nuværende bosted: Brøndbyøster
Tilstand: Fejlfri og i pæn stand (som ny)
Årsag til slag: Udskiftning til nyere version som understøtter digital optagning
Pris: Realistiske bud ex. forsendelse over 300 modtages (køber afstår forsendelse efter eget valg, så angiv venligst pris ex. fragt)
Afhentning/forsendelse: Afhentning vil blive foretrukket frem for forsendelse
Dokumentation: Har købspapirer et eller andet sted, men ved ikke hvor. Jeg leder ikke efter dem, med mindre påkrævet, da jeg ikke husker om de forefindes som papir i bunkerne eller elektronisk et sted i mit lokale cyberspace
Link: http://www.panasonic.com/middleeast/en/consumer/audio-video/blu-ray-dvd/dvd-recorders/dmr-eh59.html
Løbeperiode: Hvis der dukker et OK bud op, afsluttes salget. Ellers får det lov at løbe end til der ikke løber bud ind længere, hvorefter jeg tager stilling til om jeg ønsker at sælge til højstbydende.

Hvis jeg har glemt noget, så spørg endelig Smile

Mvh

Frank
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu