|
V/S: Panasonic DMR-EH59 DVD-/HDD Rec. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-September-2014 kl. 18:58 |
Nuværende bosted: Brøndbyøster
Tilstand: Fejlfri og i pæn stand (som ny) Årsag til slag: Udskiftning til nyere version som understøtter digital optagning Pris: Realistiske bud ex. forsendelse over 300 modtages (køber afstår forsendelse efter eget valg, så angiv venligst pris ex. fragt) Afhentning/forsendelse: Afhentning vil blive foretrukket frem for forsendelse Dokumentation: Har købspapirer et eller andet sted, men ved ikke hvor. Jeg leder ikke efter dem, med mindre påkrævet, da jeg ikke husker om de forefindes som papir i bunkerne eller elektronisk et sted i mit lokale cyberspace Link: http://www.panasonic.com/middleeast/en/consumer/audio-video/blu-ray-dvd/dvd-recorders/dmr-eh59.html Løbeperiode: Hvis der dukker et OK bud op, afsluttes salget. Ellers får det lov at løbe end til der ikke løber bud ind længere, hvorefter jeg tager stilling til om jeg ønsker at sælge til højstbydende. Hvis jeg har glemt noget, så spørg endelig ![]() Mvh Frank |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |