|
V/S: Panasonic harddiskoptager. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Maj-2015 kl. 02:55 |
Grundet opgradering vil jeg høre, hvilke værdi nedenstående (analoge) Panasonic harddiskoptager evt. har. Det er en Panasonic DMR-EH50, med 100GB harddisk. Den har ikke kørt 20 timer, da mine forældre udelukkende optager på videobånd!!!! Det eneste de har brugt den til, er afspilning af nogle få DVD'er.
![]() Kan den overhovedet indbringe noget? M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 08-Maj-2015 kl. 02:57 |
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tvivler stærkt på, at den vil give noget som helst ...i det omfang nogen overhovedet vil have den. Analog på det jordbaserede net er dødt forlængst og kabelnettene følger snart efter. Tror jeg ville beholde den som en slags "reserve" DVD afspiller.
Lidt OT, så er jeg selv ret ked af, at jeg snart kan smide vore to Sony/Pioneer HDD optagere ud. Hvad brugervenlighed angår var/er de altså meget bedre end vore Panasonic BD/HDD optagere. |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den er jo så godt som ny, når den ikke er brugt mere end den er, men tiden er løbet helt fra den. Den er for besværlig at bruge med en Digital modtager foran, men det kan dog gøres, hvis der er nogen der gerne vil have en billig mulighed for at gemme noget på DVD. Den vil også give en nem nåde at gemme på fra et kamera. Forventes dog ikke en stor efterspørgsel eller pris. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |