|
V/S: Panasonic P46VT20 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sorenla ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Januar-2017 kl. 18:15 |
Har fået nyt, og skal derfor af med min plasma.
Det er et P46 VT20, købt juni 2011. Har ikke været brugt særligt meget til normalt tv kiggeri, men i stedet sporadisk til film, serier og spil. Har ingen idé om salgsværdien, så kom gerne med bud. Tvet står i Aalborg Redigeret af sorenla - 16-Januar-2017 kl. 08:25 |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7254 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Forvent 600-1000.-
Tror ikke der er meget efterspørgsel for et ældre plasma. |
|
![]() |
|
fc-andeby ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
Hvor i landet befinder den sig?
|
|
![]() |
|
sorenla ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
@hansie Tak for svaret :)
@fc-andeby Den befinder sig i Aalborg |
|
![]() |
|
Snigerdis ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2013 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 138 |
Jeg starter gerne med et bud på 600,- afhentet.
|
|
![]() |
|
fc-andeby ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
Så hopper jeg over denne gang, det er lige lovlig langt fra Esbjerg. |
|
![]() |
|
Tråden anses for lukket
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Hej Kan du så ikke skrive det i overskriften. Mvh. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |