|
V/S: Philips Hue sæt med bridge + 3 E27 farvepærer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jakobbirk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Oktober-2015 kl. 16:25 |
Hej
Da jeg ikke benytter mit Hue sæt overvejer jeg at sælge det, afhængig af prislejet. Philips Hue startsæt med bridge + 3 stk. E27 pærer i farveudgaven. Input modtages med glæde :-) Jakob
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Byder 500.- for sættet
|
|
![]() |
|
ab_kallenbach ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2007 Status: Offline Point: 167 |
Byder 550 + porto for sættet.
Alternativt er jeg interesseret i kun pærerne, hvis du har mulighed for at sælge kun controlleren :-) |
|
Philips 47PFL7008S, Philips Hue, Waoo: Airties 7210, Panasonic Blu-Ray, Onkyo HT-R390, Popcorn Hour A-100, Synology DS415play
|
|
![]() |
|
elvisdk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2007 Sted: Thisted, DK Status: Offline Point: 455 |
Er der tale om 1 stk Hue Bridge og 6 stk Hue farve pærer ? (startsæt = 3 pærer+1 bridge)
Jeg forstår vist annoncen på 2 måder.
Redigeret af elvisdk - 20-Oktober-2015 kl. 21:15 |
|
[Signatur fjernet af Administrator; må ikke overstige 20GB]
|
|
![]() |
|
KamikazeKaj ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
Byder 650 kr + porto
|
|
![]() |
|
xireuz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-September-2011 Status: Offline Point: 23 |
Byder 700 + evt. porto. Hvor befinder det sig?
|
|
![]() |
|
binne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Vallensbæk, KBH Status: Offline Point: 435 |
725kr
|
|
![]() |
|
xireuz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-September-2011 Status: Offline Point: 23 |
Hvor gammelt er sættet? "Summer" nogle af pærene? Det var der på et tidspunkt lidt problemer med.
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Hvor i landet?
Hvor længe har pærerene kørt? Hvor mange pærer er der reelt i handlen? Er det start sæt inkl 3 farvet pærer, så byder jeg 800,- forudsat at de alle virker som de skal, (ikke summer osv.). |
|
![]() |
|
jakobbirk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
Hej, tak for alle indlæg. Det drejer sig om 1 bridge og 3 pærer. Jeg har netop lyttet til dem og kan ikke høre nogen summen, det er heller ikke noget jeg har hørt tidligere. De er købt 8/1-13 i Apple Store, befinder sig i Ballerup.
|
|
![]() |
|
K.Rahbek ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-August-2015 Sted: Hasselager Status: Offline Point: 9 |
Har lige købt et sæt den 30. sep. til 995,- på tilbud i Fona, og har så efterfølgende opdaget at der nu er kommet en ny bridge og nye pærer. De blev frigivet den 14. oktober. og det nye startsæt med de nye bedre pærer og bridge koster kun 1490,- kr, Bare til info.
|
|
![]() |
|
Jeg kan se at det nok ender med at jeg bruger dem som almindelige pærer, ellers bliver det blot "1 til 1" salg/køb. Tak for input og bud.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |