|
V/S: Pio KRP-500M |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
er de bedst lydforstærkere så defekte, nej vel! når det er en vurdering tråd, må man for h...... godt undre sig over en, efter min mening, høj vurderingspris. til OP: mit bud kr.1.500,-, men smid den på DBA og se hvad du kan få for den. |
||
![]() |
||
Kenne ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 93 |
|
Tak for input.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Mulle, det er fordi den er så go! Har du nogensinde set et KRP i funktion? Det fejer stadigvæk ALT andet af banen i billedkvalitet
![]() |
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
|
Keep living in the past ![]() Nu er verden på vej mod 4K og ja de viser et fantastisk billede mange af dem. Defekt lyd og højt strømforbug. 1½-2K |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Keep the rowans ![]() Jeg ser på et SD billede der banker mange HD billeder. Så hvordan er det så ikke med fullHD vs UHD. Det er kun dette der har defekt lyd ud af hvor mange tusinde der stadig kører. Strømmen er jo ikke noget problem, hvilket flere har plæderet for herinde. Redigeret af Kampus - 24-Marts-2015 kl. 18:47 |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19828 |
|
Vi er ikke uenige om prisen, men jeg vil tusind gange hellere sidde med et tv med højt strømforbrug og et billede jeg kan nyde, end at spare på strømmen og så have et halvringe billede. Skulle jeg bekymre mig om strømforbruget er det nok bedst bare at slukke for fjernsynet uanset om der et godt eller halvringe billede på det! Klaus |
||
![]() |
||
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
|
Jeg tænker at det som pionerer koster mere i strøm det sparer jeg i varme
![]() |
||
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
||
![]() |
||
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1271 |
|
Kun hvis du har elvarme i forvejen, som er op til 5 gange dyrere end alternative opvarmningskilder ;-)
|
||
![]() |
||
Mads Sørensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
|
Kom dog ud og se hvad der rører sig, og du vil blive MEGET overrasket... Pioneer ER overhalet for lang tid siden, selvom de holdt stand i mange år efter den sidste skærm var rullet af samlebåndet... Jeg havde selv en KRP-500A, det var et lækkert tv, men jeg er ikke hverken blind eller halv-naiv... Seneste generation af Panasonics Plasma er et pænt stykke foran dit Pioneer og det er samtlige OLED skærme (de få der findes) samt det nye sUHD fra Samsung... Sidstnævnte er lidt en smagssag, for det giver et markant anderledes billede end de gode plasma, men det er i mine øjne bedre...
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
|
tvivler på det der. Men jo bedre på nogen punkter er de nye.
|
||
![]() |
||
Mads Sørensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
|
Hvad af det tvivler du på?
Har du selv Pioneer? |
||
![]() |
||
act_dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2007 Status: Offline Point: 233 |
|
Nogen chance for at du kan få det til Aarhus?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |