|
V/S: Pioneer 5090H |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
60 tommer kostede svjh 28-30k, mens 50 tommer kostede 19-20k
|
||
![]() |
||
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
|
Udsalgsprisen var 25 og 46. For jeg købte min 50er i sommeren 08. Og havde ikke råd til 60eren på grund af de store spring.
|
||
![]() |
||
Ole_M ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 417 |
|
Jamen vi er enige fiskerendk. Fantastisk billed på skærmen.
Men den er jo outdatet, og du kan jo få en ligeså stor skærm spritny med garanti til den pris, og alt det nye indbygget. Men stadig pioneer ![]() |
||
![]() |
||
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
|
jeg mener ikke at der ikke findes bedre skærme idag en pioneer leverede. Men for 7000kr gør der ikke. Det er rigtigt det er outdated i forhold i forhold til tilslutninger og tunerdel. Men skal alligevel bruge set top Box hvis man ønsker specielle Arkiv osv. Og så er der garanti. Men igen det er ikke anderledes en ny vs brugt. Bare fordi en kia har 7 års garanti og sikkert findes i en størrelse som en 5 serie ville jeg altid vælge den brugte 5serie uden garanti ;)
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Ok, min priser er fra 2009 |
||
![]() |
||
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
|
Også vis den har DSG.?
![]() ![]() |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19823 |
|
DSG er fedt. Min Touran havde det, min Golf har det.....
Klaus |
||
![]() |
||
Piter ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2009 Sted: 8kilo Status: Offline Point: 163 |
|
Mener også det kostede 25 af de lange. Købte det hos sparshop i Nørresundby. Men 3000,- vil ikke være helt skidt. Den eneste grund til at jeg gerne vil sælge er at jeg vil have et større til stuen og det er ikke helt up to date mere.
|
||
![]() |
||
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
|
Vis jeg skulle ud og købe et 5090H så vil jeg personligt heller ikke give mere end 4000-4500kr (.4500kr er vis der følget både gulvstand og vægbeslag med.)
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
|
![]() Redigeret af Japer - 22-Oktober-2016 kl. 20:35 |
||
![]() |
||
Ole_M ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 417 |
|
Du er så det klassiske tegn på en fedterøv
![]() |
||
![]() |
||
|
Hvad i al verden skulle jeg da bruge en så problemfyldt gearkasse som VWs DSG til når BMW har de bedste kasser i verden. ;) 7 trins dobbelt kobling eller SMG.
Redigeret af fiskerendk - 13-April-2015 kl. 16:24 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |