recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V/S: Pioneer 5090H
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V/S: Pioneer 5090H

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2015 kl. 11:29
60 tommer kostede svjh 28-30k, mens 50 tommer kostede 19-20k
Til top
fiskerendk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-November-2008
Sted: Denmark
Point: 815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fiskerendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2015 kl. 11:35
Udsalgsprisen var 25 og 46. For jeg købte min 50er i sommeren 08. Og havde ikke råd til 60eren på grund af de store spring.
Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Point: 417
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2015 kl. 11:37
Jamen vi er enige fiskerendk. Fantastisk billed på skærmen.
Men den er jo outdatet, og du kan jo få en ligeså stor skærm spritny med garanti til den pris,
og alt det nye indbygget.
Men stadig pioneer
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fiskerendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2015 kl. 11:45
jeg mener ikke at der ikke findes bedre skærme idag en pioneer leverede. Men for 7000kr gør der ikke. Det er rigtigt det er outdated i forhold i forhold til tilslutninger og tunerdel. Men skal alligevel bruge set top Box hvis man ønsker specielle Arkiv osv. Og så er der garanti. Men igen det er ikke anderledes en ny vs brugt. Bare fordi en kia har 7 års garanti og sikkert findes i en størrelse som en 5 serie ville jeg altid vælge den brugte 5serie uden garanti ;)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2015 kl. 11:47
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

60 tommer kostede svjh 28-30k, mens 50 tommer kostede 19-20k

Ok, min priser er fra 2009
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-December-2013
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2015 kl. 12:28
Oprindeligt skrevet af fiskerendk fiskerendk skrev:

Jeg vil feks også hellere give 400.000 for en stor 4 år gammel BMW end købe en ny passat.

Også vis den har DSG.? Big smileBig smile
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19823
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2015 kl. 12:30
DSG er fedt. Min Touran havde det, min Golf har det.....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Piter Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Januar-2009
Sted: 8kilo
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Piter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2015 kl. 12:31
Mener også det kostede 25 af de lange. Købte det hos sparshop i Nørresundby. Men 3000,- vil ikke være helt skidt. Den eneste grund til at jeg gerne vil sælge er at jeg vil have et større til stuen og det er ikke helt up to date mere.
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-December-2013
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2015 kl. 12:37
Oprindeligt skrevet af Piter Piter skrev:

Mener også det kostede 25 af de lange. Købte det hos sparshop i Nørresundby. Men 3000,- vil ikke være helt skidt. Den eneste grund til at jeg gerne vil sælge er at jeg vil have et større til stuen og det er ikke helt up to date mere.

Vis jeg skulle ud og købe et 5090H så vil jeg personligt heller ikke give mere end 4000-4500kr
(.4500kr er vis der følget både gulvstand og vægbeslag med.)
Til top
Bruger udmeldt 33 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Juni-2007
Point: 996
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 33 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2015 kl. 13:51
Smile

Redigeret af Japer - 22-Oktober-2016 kl. 20:35
Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Juli-2014
Point: 417
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2015 kl. 15:13
Oprindeligt skrevet af Japer Japer skrev:

Ja, men der er ingen bud er der ?? på 4000 Kr. 
En krp 500 ja måske 4000kr. 5090 2800Kr. 
Jeg har så budt 1000Kr. Det er fordi jeg allerede har 2 tv så skulle jeg ha pioneer tv skulle det mere være for at prøve det, Derfor det lave bud, men bliver også nødt til at byde så lavt at jeg faktisk vil smide pengene hvis sælger skulle sige ja. Men problemet er at man ser efterhånden tit tråde om at nu er mit pioneer gået i stykker og kan det repareres. 3000kr og om en måned brændt af. Jamen det er træls. Har man slet ikke noget tv jamen hvorfor så ikke gi 2800kr alligevel og ta chancen. sådan et tv er et skrummel på mange måder kan huske jeg havde et 428 det vejede 28kg og åd meget strøm og og alle de ting der. Men billedet kunne i mange tilfælde godt hamle op med nye skærme og på nogen punkter bedre. Værre rod skriveri men fordi jeg er doven og egentlig ikke gider skrive så ender det altid i vrøvl ha ha ha
Du er så det klassiske tegn på en fedterøv Smile
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fiskerendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2015 kl. 16:07
Oprindeligt skrevet af André S André S skrev:

Oprindeligt skrevet af fiskerendk fiskerendk skrev:

Jeg vil feks også hellere give 400.000 for en stor 4 år gammel BMW end købe en ny passat.

Også vis den har DSG.? Big smileBig smile

Hvad i al verden skulle jeg da bruge en så problemfyldt gearkasse som VWs DSG til når BMW har de bedste kasser i verden. ;) 7 trins dobbelt kobling eller SMG.

Redigeret af fiskerendk - 13-April-2015 kl. 16:24
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu