|
V/S: Pioneer 5090H |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu ender denne tråd ud i gearkasser, ligesom en anden tråd omhandlende billedkvalitet endte ud i kørelys.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
Ja det er bare kano
Men som sagt så er den omkring 800 kr. værd og jeg vil så byde 1000 kr. færdi arbej
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Jamen er det da ikke skønt! Akkurat det samme ville ske hvis vi stod en flok og snakkede sammen. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Du ka få et Prosonic! |
|
![]() |
|
Piter ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2009 Sted: 8kilo Status: Offline Point: 163 |
Jeg sælger det ikke for en bette tussemand, så vil jeg sku hellere prøve at sælge det lidt flere steder.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
det er da soleklart
|
|
![]() |
|
Lad mig gi dit et råd.
Lav en decideret salgstråd med hbo din mindstepris, Så er den til salg i stedet for alle de her vurderingstråde som jo i de fleste henseender altid er en skjult salgstråd alligevel. |
|
![]() |
|
Så kan du starte på en frisk og så er der nok knap så meget snik snak.
|
|
![]() |
|
Held og lykke med salg.
|
|
![]() |
|
gullip ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Udlandet Status: Offline Point: 323 |
Købte et for 1 år siden til 3200 danske dollars.
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Hvorfor ikke svenske euros nu du er i gang?
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
JesA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 697 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |