recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V/S: Samsung Galaxy S5
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V/S: Samsung Galaxy S5

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Scubaghost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Sted: Norsjælland
Status: Offline
Point: 1178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Scubaghost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2015 kl. 22:09
modtaget. 900 budt i aften på andet fora.
Til top
Kim B Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-November-2005
Sted: Denmark
Point: 98
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim B Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2015 kl. 22:12
Så kommer der et bud på 1000.- herfra. Hvornår lukkes og hvilket andet fora er den på.
Mvh
Kim
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Scubaghost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2015 kl. 09:17
Den kører på rodekassen på vores intra. Jeg vil gerne se, om den kan komme lidt højere op inden jeg slutter.Smile
Til top
Kim B Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-November-2005
Sted: Denmark
Point: 98
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim B Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2015 kl. 12:23
OK, skulle bare bruges som julegave. Derfor jeg søgte et evt. sluttidspunkt. Kigger lidt rundt omkring efter tilsvarende. Må se om jeg finder andet inden jeg bliver presset på tiden :-)
Mvh
Kim
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Scubaghost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2015 kl. 13:15
Kan ikke finde kvittering, men efter de første billeder at dømme er den fra august 2014.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Scubaghost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2015 kl. 11:40
1400 budt via DBA. Så er vi ved at være der. 
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu