recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V/S.  Samsung PS50C7705
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V/S. Samsung PS50C7705

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Morton Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-Oktober-2012
Sted: Hillerød
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morton Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V/S. Samsung PS50C7705
    Sendt: 23-Januar-2015 kl. 13:48
Hej med jer..

Jeg har dette Samsung Plasma tv PS50c7705 som jeg måske overvejer at sælge, men hvad dælen er sådan et værd nu? Hysterisk velholdt og ca 4 år gammel, ingen indbrændninger eller andre fejl overhovedet..

Håber at i har tid og lyst til hjælpe her :-)
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2015 kl. 14:35
1500 - 2000.- max.

Samsungs levetid er jo kendt for at være kort. Plasma er ikke så meget in mere pga højt strømforbrug.

Derfor skal der være billigt for næste ejer.
Til top
Morton Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-Oktober-2012
Sted: Hillerød
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morton Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2015 kl. 19:21
Mange tak for svar 😃 ja tænkte nok at det ikke var meget værd...😳
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Point: 2323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kief Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2015 kl. 08:03
Hvor står det henne?
Mvh.

Casper
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu