|
V/S: Sony MDR-AS800BT |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-December-2016 kl. 16:23 |
|
Har sådan et par som fulgte med min telefon, som jeg aldrig har fået taget i brug.
Fra i sommers. Jeg kan se CDon har tilbud i denne uge, hvor man sparer en god slat, hvor prisen er 550 inkl. fragt. Giv et bud. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Og det er? Klikbart link?
|
||
![]() |
||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2370 |
|
Det er da ikke vanskeligt at google dem?! Det tog ikke mig mange sekunder. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Der er ingenting der er vanskeligt. Jeg synes bare sælger slipper for nemt om ved det. |
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
|
Det er disse - http://www.lydogbillede.dk/test/hovedtelefoner/10-traadloese-traenings-hoeretelefoner/sony-mdr-as800bt/
De scorer ikke højt på brugervenlighed, men det er pga. man ikke har kigget på kassen, hvor man kan se hvordan man skruer op og ned. Der er mere retfærdige reviews på amazons hjemmeside https://www.amazon.co.uk/d/Headphones-Earphones/Sony-MDR-AS800BT-Bluetooth-Sports-Earphones/B00NBR670G/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1483047037&sr=8-1&keywords=Sony+MDR-AS800BT Redigeret af Steve Jones - 29-December-2016 kl. 22:32 |
||
![]() |
||
Oil2bias ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 211 |
|
Hej.
Byder Kr. 250,- inkl fragt. Vh OP |
||
![]() |
||
|
Skal vi sige 300?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |