|
V/S: Sony RDR-HXD1070 Harddiskoptager |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ole ![]() Guld medlem ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 04-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 874 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 14:31 |
Hej.
Det er tid til at rydde op i det gamle gear jeg har til at stå. Incl min Sony RDR-HXD1070 Harddiskoptager. Hvad skal jeg regne med at kunne få for sådan en? Og er der nogen, der er interesserede i at købe? Den er til DVB-T (Altså boxer), men jeg har ingen idé om om den kan bruges med boxer - det vil jeg faktisk også gerne vide, hvis nogen af jer ved det? Den står i Århus. ...Ole edit: 'Den står i Århus'
Redigeret af Ole - 06-Oktober-2012 kl. 14:32 |
|
Moderator, recordere.dk
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Derfor kun anvendelig på analog kabel TV, eller med ekstern tunerboks tilsluttet med SCART imellem.
Så nok begrænset pris/interesse for den.
![]() Mvh JørgenT
|
|
![]() |
|
Ole ![]() Guld medlem ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 04-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 874 |
Tak, Jørgen. Det var jeg også bange for. Jeg er stadig interesseret i bud/vurderinger.
|
|
Moderator, recordere.dk
|
|
![]() |
|
Grandpa ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
Vil gerne give 200 + porto, hvis den kan sendes
|
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
Hvor slidt er den? Tænker ikke kun på HDD, men også dens ydere og fjernbetjeningen.
Kunne da godt være interesseret i den, hvis den er i velholdt stand. Bor også i Århus, hvilket jo gør tingene lidt nemmere... ![]() |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
Hvad er status? Synes ikke rigtig, at der kommer noget feedback.
|
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
Undskyld mit langsomme svar.
Jeg har prøvet om jeg kunne finde fjernbetjeningen, men nu har jeg givet op. - og uden fjernbetjening må jeg nok indrømme, at værdien er noget lav på maskinen :( Til gengæld kan jeg fortælle at selve maskinen er 100% mint condition.. Der er virkelig ikke så meget som én skramme eller ridse på den.. Jeg vender lige tilbage, hvis jeg finder fjernbetjeningen. Ole
|
|
Moderator, recordere.dk
|
|
![]() |
|
Det gør ikke noget, at der går lidt tid inden svar, bare der kommer et.
![]() Jeg kunne stadig være interesseret i maskinen selv uden fjernbetjening. Kunne forestille mig, at den ikke er helt ulig den jeg har til RDR-HD750, og jeg har også adgang til en RDR-HXD795. Men selvfølgelig ville det være bedst med den tilhørende fjernbetjening. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |