|
V/S Sony Str-dn1040 surroundforstærker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-August-2017 kl. 23:12 |
Overvejer at skille mig at med min Sony forstærker. Hvad mener i at den vil kunne indbringe?
Alder ca 3,5 år Nypris var vist omkring 5.000-6.000 da den blev lanceret Befinder sig i Hillerød, hvis det skulle have en interesse. https://www.whathifi.com/sony/str-dn1040/review Det er denne model. Lad mig høre hvad i mener den skal koste og hvis der er interesserede er bud også velkomne,men forbeholder mig retten til at afvise dem Redigeret af ChristianTT - 04-August-2017 kl. 23:12 |
|
![]() |
|
jimmi1311 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tror at du skal forvente omkring 2000kr
|
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det vil være ok, hvis der er nogen der er interesseret. Kedelig afskrivning dog
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |