|
V/S: Squeezebox Touch, Boom, Duet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Grung ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-December-2012 kl. 15:05 |
Jeg har følgende squeezebox udstyr som jeg skal af med, hvad kan det i givet fald indbringe?
- Squeezebox Boom - Squeezebox Duet (Receiver + Controler) Alt virker 100% og har været i brug indtil for nylig. Det hele befinder sig i Esbjerg og afhentning foretrækkes. Redigeret af Grung - 30-December-2012 kl. 14:58 |
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
duet ca 400kr mange er røget herinde til den pris
Boom ca 800kr hvis du kan finde en køber tror de fleste skifter til sonos Touch ca 1000kr
|
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
|
Grung ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
Mange tak.
Lad os se om der er nogle købere så. |
|
![]() |
|
Touch er Solgt.
|
|
![]() |
|
Quakermire9230 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-November-2010 Sted: Danmark Aalborg Status: Offline Point: 131 |
Skal jeg have den duet for en 400kr seddel?
Quakermire/Peter
|
|
![]() |
|
Jeg har en køber til Boom, som måske vil have duet med for 500 ekstra, så jeg kan ikke sælge den for under 500 før han har bestemt sig.
Kommer der et bud på 500, ryger den selvfølgelig til vedkommende. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |