recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V/S: Stationær PC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V/S: Stationær PC

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Allanbp Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-November-2006
Sted: Holbæk
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allanbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V/S: Stationær PC
    Sendt: 14-Oktober-2013 kl. 14:00
Kabinet: Cooler Master Stacker CM810

CPU: Intel Core2Duo E8400
Motherboard: Asus P5Q pro
Ram: 4GB DDR2 Kingston KHX8500
Grafik: Geforce 9800 GTX
DVD: Plextor 716AL
HDD: Samsung HD501LJ 500GB
HDD: Samsung HD753LJ 750GB
HDD: Western Digital WD10EADS-65M2B0 1TB
HDD: Seagate ST3160023AS 160GB

Skærm: Acer AL2216W

Der medfølger original Windows 7 ultimate 64-bit

Hvad er den værd? Kom med et bud.

Kan afhentes i Holbæk eller Frederiksberg
Til top
Allanbp Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allanbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2013 kl. 13:14
Slet ingen interesse, eller en idé om hvad den er værd?
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2013 kl. 14:43
Hvad forventer du for pc'en?

Den er jo ikke meget værd længere, men jeg har et projekt hvor jeg skal bruge en billig PC .
Til top
Allanbp Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allanbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2013 kl. 14:48
Det ved jeg ikke rigtig, netop derfor jeg også siger vurderes...
der følger et godt kabinet med,  en skærm, og win 7 ultimate.
ved ikke hvad jeg kan forvente.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2013 kl. 15:35
Jeg tror omkring 500 kroner 
Til top
Allanbp Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allanbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2013 kl. 15:36
Så kan jeg godt se at jeg får mere af og dele den op i stumper og sælge den sådan
jeg kan se at folk sælger processoren for sig selv for omkring 3-400 kr

Redigeret af Allanbp - 17-Oktober-2013 kl. 15:37
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2013 kl. 15:41
Jeg ville have gættet på omkring 1400-1500, der er trods alt en del stumper og det er stadig en computer der kan bruges til meget.
Til top
thesos Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thesos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2013 kl. 15:47
Har lige solgt en lign. men bare med en hd på 2 tb. spritny i øvrigt for kr. 700 så tror ikke du får meget mere end kr. 1.000. Sådan nogle gl. maskiner er desværre bare ikke så meget værd. Ellers prøv DBA der er priserne altid skruet op.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2013 kl. 15:47
Glemte lige: min vurdering er uden licens til windows. Den kan du lige så godt beholde selv.

Der er mange som sælger gamle PC'ere til de 1500 kroner, men spørgsmålet er om de bliver solgt til de priser? - Hvem er det som leder efter en PC i det segment, nu hvor man kan købe en smart tablet for de samme penge?

Før i tiden blev disse PC'ere sat på børneværelserne (har selv solgt mine forrige med det formål) men nu gider de ikke de store skrumler på værelset når de kan slænge sig i sofaen med en iPad.
Til top
NightMartiN.DK Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-November-2007
Point: 193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NightMartiN.DK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2013 kl. 16:10
Set i lyset at der er en okay skærm og licens med tror jeg godt du kan få en 2000,-
Har lige solgt en noget mindre PC uden skærm og licens til 350,-
Onkyo 606
Panasonic BD60
Samsung 65" 8005 serie
Sanyo Z4 + 90" Multibrackets lærred
Scandyna MiniPod + MicroPod + Jamo S60CEN
Intel NUC @ Kodi + Logitech DiNovo Edge
PS3 Slim 320GB
Til top
Byteman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-April-2006
Point: 76
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Byteman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2013 kl. 19:38
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Glemte lige: min vurdering er uden licens til windows. Den kan du lige så godt beholde selv.

Der er mange som sælger gamle PC'ere til de 1500 kroner, men spørgsmålet er om de bliver solgt til de priser? - Hvem er det som leder efter en PC i det segment, nu hvor man kan købe en smart tablet for de samme penge?

Før i tiden blev disse PC'ere sat på børneværelserne (har selv solgt mine forrige med det formål) men nu gider de ikke de store skrumler på værelset når de kan slænge sig i sofaen med en iPad.

Min søn på 9 år bruger nu stadig mest PC'en.  Steam er genialt og disse spil er endnu bedst på en PC.
Enig i at "store" PC'er er lidt surt - her hjælper det gerne med små kabinetter.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu