|
V/S: TV, Samsung Q96 42" |
Besvar |
Forfatter | |
jonaskp
Guld medlem Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Juli-2012 kl. 21:06 |
Da vi ikke bruger det længere efter skifte til projektor, vil jeg høre om nogen andre kunne være interesseret i det og hvad (om noget) man kan forvente at få for sådan en sag.
Highlights: - Alder: Det er købt 03.01.2008 - Nypris: 9.349 kr. - 42" Plasma tv - Modelnummer: PS42Q96HD - opløsning: HD ready, 1024x768 - 3x HDMI (den ene på siden) - DVB-T tuner (ingen DVB-C) - Dimensioner: (WxDxH) - 106 cm x 10.4 cm x 70 cm - uden bordstander. Billedet er sakset fra minheimbio.com, da jeg ikke har mulighed for at tage et billede af tv'et selv. Jeg håber det er ok. Der medfølger selvfølgeligt også bordstand, men dette billede var det bedste jeg lige kunne finde. TV'et har altid fungeret upåklageligt og står uden nogen fysiske skader/ridser. Jeg modtager meget gerne både købsbud samt forslag til hvad sådan et kan være værd i dag. Alle bud bedes skrevet i tråden og ikke PM, da det ellers bliver for uoverskueligt.
Redigeret af jonaskp - 27-Juli-2012 kl. 21:12 |
|
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6440 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tror ikke du kan få mere end 900-1.000 kroner
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
BigRaj
Guld medlem Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor I landet?
Hvis Sjælland så vil jeg gerne lægge ud med bud på 800 kr. afhentet.
|
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
jonaskp
Funktioner
Tak(0)
|
Det befinder sig i Brønshøj.
Jeg havde godt en forestilling om at det kunne tænkes at være så langt nede i pris. Hvis det er hvad det kan indbringe, så overvejer vi en ekstra gang om det er værd at sælge det. BigRaj: Bud er noteret, men genovervejer om det skal sælges til den pris.
|
|
BigRaj
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
|
|
BigRaj
Funktioner
Tak(0)
|
noget nyt omkring dette tv?
|
|
|
|
jonaskp
Funktioner
Tak(0)
|
Vi havde egentligt besluttet ikke at sælge for mindre end 1.400-1.500 kr. og det har vi besluttet at holde os til. Vi har fundet plads til det i et andet værelse.
Tak for interessen, men som du selv skriver så er prisen så lav at det næsten ikke kan betale sig at sælge det.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |