recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V/S: TV, Samsung Q96 42"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V/S: TV, Samsung Q96 42"

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 2272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonaskp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V/S: TV, Samsung Q96 42"
    Sendt: 27-Juli-2012 kl. 21:06
Da vi ikke bruger det længere efter skifte til projektor, vil jeg høre om nogen andre kunne være interesseret i det og hvad (om noget) man kan forvente at få for sådan en sag.

Highlights:
- Alder: Det er købt 03.01.2008
- Nypris: 9.349 kr.
- 42" Plasma tv
- Modelnummer: PS42Q96HD
- opløsning: HD ready, 1024x768
- 3x HDMI (den ene på siden)
- DVB-T tuner (ingen DVB-C)
- Dimensioner: (WxDxH) - 106 cm x 10.4 cm x 70 cm - uden bordstander.

Billedet er sakset fra minheimbio.com, da jeg ikke har mulighed for at tage et billede af tv'et selv. Jeg håber det er ok.
Der medfølger selvfølgeligt også bordstand, men dette billede var det bedste jeg lige kunne finde.

TV'et har altid fungeret upåklageligt og står uden nogen fysiske skader/ridser.

Jeg modtager meget gerne både købsbud samt forslag til hvad sådan et kan være værd i dag.
Alle bud bedes skrevet i tråden og ikke PM, da det ellers bliver for uoverskueligt.

Redigeret af jonaskp - 27-Juli-2012 kl. 21:12
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6440
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2012 kl. 10:36
Tror ikke du kan få mere end 900-1.000 kroner
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2012 kl. 18:44
Hvor I landet?

Hvis Sjælland så vil jeg gerne lægge ud med bud på 800 kr. afhentet.
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonaskp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2012 kl. 00:59
Det befinder sig i Brønshøj.
Jeg havde godt en forestilling om at det kunne tænkes at være så langt nede i pris. Hvis det er hvad det kan indbringe, så overvejer vi en ekstra gang om det er værd at sælge det.

BigRaj: Bud er noteret, men genovervejer om det skal sælges til den pris.
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 10:55
Oprindeligt skrevet af jonaskp jonaskp skrev:

Det befinder sig i Brønshøj.
Jeg havde godt en forestilling om at det kunne tænkes at være så langt nede i pris. Hvis det er hvad det kan indbringe, så overvejer vi en ekstra gang om det er værd at sælge det.

BigRaj: Bud er noteret, men genovervejer om det skal sælges til den pris.
Jeg forstår det godt. Priserne er så langt nede at det nogle gange bedre kan betale sig at bare bruge tv'et i et andet værelse, men jeg håber du/I vil sælge for så har jeg en datter der bliver rigtig glad når hun kommer hjem fra ferie og ser at hun har fået tv på værelset:-)
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2012 kl. 15:17
noget nyt omkring dette tv?
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonaskp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2012 kl. 22:53
Vi havde egentligt besluttet ikke at sælge for mindre end 1.400-1.500 kr. og det har vi besluttet at holde os til. Vi har fundet plads til det i et andet værelse.

Tak for interessen, men som du selv skriver så er prisen så lav at det næsten ikke kan betale sig at sælge det.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu