recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - v/s xbox360
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

v/s xbox360

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
spersson2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-April-2011
Sted: odense
Status: Offline
Point: 493
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spersson2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: v/s xbox360
    Sendt: 21-November-2012 kl. 20:25

Jeg købte for en måneds tid siden denne 360ér til en fornuftig pris grundet at den er banded fra xbox live for lige og se om det var mig.

Det var det absolut, så jeg vil gerne ud og købe en ny.

Den her er "hacked"i drevet så den kan køre backup spil. Der følger en 8 stk med man kan lege lidt med, bla gta 4, men den larmer pænt meget ved brændte spil så der skal knaldes op for surrounden:).

Derudover har controlleren det med at falde ud så jeg har købt en ny som så ikke medfølger.

Med er emballage. den kedelige controller, Fifa 11 originalt. ubrugt headset. audio/videokabel af typen med komponent og rca audio/video og med optisk udgang på selve stikket. rca til scart adaptor og selfølgelig strømforsyning.
Harddisken må være på ca 15 gb. der ligger lidt småtterier og der er 13,2 gb ledig,

Maskinen kører super godt og den eneste grund til skiftet er at jeg skal på marketplace for at hente netflix app og det kan jeg ikke når den er banned.
Alder er anslået til lidt over 2 år.

Hvad kan den indbringe? :). Hører også om spændende byttetilbud og bitcoins kan jeg også bruge:).

God aften derude! :)
Spersson2

Ht Energy:
f:22.2
b:22.1
c:rvs reference
Tv:samsung LE40M87
Kabler:Subra,ixos
Til top
Hi Fi Dwarf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Juli-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 445
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hi Fi Dwarf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2012 kl. 21:27
Ikke fordi jeg er interesseret. Har selv en i forvejen.

FYI Husk man skal være Live Gold abonnent for at få adgang til netflix på 360'eren :-)

Så man betaler både for Live Gold abonnementet + Netflixabonnement.

Undskyld for off topic. Embarrassed
Samsung UE55H7005 - Pio. BDP-51FD - TEAC AG-D500 7.2 - TW3500
Hjemmebioen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu