|
v/s xbox360 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
spersson2 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-April-2011 Sted: odense Status: Offline Point: 493 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-November-2012 kl. 20:25 |
Jeg købte for en måneds tid siden denne 360ér til en fornuftig pris grundet at den er banded fra xbox live for lige og se om det var mig.
Det var det absolut, så jeg vil gerne ud og købe en ny.
Den her er "hacked"i drevet så den kan køre backup spil. Der følger en 8 stk med man kan lege lidt med, bla gta 4, men den larmer pænt meget ved brændte spil så der skal knaldes op for surrounden:).
Derudover har controlleren det med at falde ud så jeg har købt en ny som så ikke medfølger.
Med er emballage. den kedelige controller, Fifa 11 originalt. ubrugt headset. audio/videokabel af typen med komponent og rca audio/video og med optisk udgang på selve stikket. rca til scart adaptor og selfølgelig strømforsyning.
Harddisken må være på ca 15 gb. der ligger lidt småtterier og der er 13,2 gb ledig,
Maskinen kører super godt og den eneste grund til skiftet er at jeg skal på marketplace for at hente netflix app og det kan jeg ikke når den er banned.
Alder er anslået til lidt over 2 år.
Hvad kan den indbringe? :). Hører også om spændende byttetilbud og bitcoins kan jeg også bruge:).
![]() God aften derude! :)
Spersson2
|
|
Ht Energy: f:22.2 b:22.1 c:rvs reference Tv:samsung LE40M87 Kabler:Subra,ixos |
|
![]() |
|
Hi Fi Dwarf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 445 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke fordi jeg er interesseret. Har selv en i forvejen.
FYI Husk man skal være Live Gold abonnent for at få adgang til netflix på 360'eren :-) Så man betaler både for Live Gold abonnementet + Netflixabonnement. Undskyld for off topic.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |