|
V/S XTZ 99.36.Piano/ Audolab M8000 / Audiolab MDAC |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Storgaard88 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-September-2015 Status: Offline Point: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-September-2015 kl. 20:53 |
Hej
Da jeg skal flytte til November og ikke rigtig syntes jeg kan få plads til min anlæg, vil jeg høre hvad jeg EVT kunne få for det. Hvis nogle vil byde er de velkomne til det :) Anlægget består af 2 Stk XTZ 99.36 MK1 i Piano lak 1 Stk Audiolab MDAC Sort 2 Stk Audiolab M8000 monoblokke Der følger højtaler/signal kabler med fra IXOS (Mener jeg det er) Der kan ses et par slørrede billeder her: MVH Peter
Redigeret af Storgaard88 - 16-September-2015 kl. 21:01 |
|
![]() |
|
bjorno ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Hellerup Status: Offline Point: 961 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad er alderen på stumperne og har du selv en priside?
|
|
![]() |
|
Storgaard88 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-September-2015 Status: Offline Point: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
XTZ 99.36 Er fra April 2011 og kostede mig 7600 for sættet. Audiolab MDAC Er fra Marts 2012 og kan se den stadig står til 6000 hos HIFIfreaks Audiolab M8000 Kender jeg desværre ikke alder eller ny pris på MVH Peter
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |