|
V:/S: Yamaha RX-V2400 A/V Receiver |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Marts-2013 kl. 08:32 |
![]() ![]() Har sådan en her Yamaha RX-V2400 A/V Receiver Den virker perfekt , på nær Radio anettenne stikket bagpå er gået i stykker/ knækket af ...
Redigeret af Swingking - 06-Marts-2013 kl. 08:33 |
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
ReneJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-August-2006 Status: Offline Point: 224 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
500,- kan du måske hive hjem.
|
|
![]() |
|
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
det var sku godt nok ikke meget ,må jeg nok sige
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Det er svært med ældre receivere :( Det kommer selvfølgelig an på købers behov, men jeg har for nyligt købt en Denon reciever med rest garanti herinde til 700kr. Den har ikke så meget power som din yamaha men har 4 x hdmi og understøttelse for de nye HD lyd formater. Alt bruger jo efterhånden HDMI idag og det er let med lyd og billede i samme kabel. Måske er du heldig at der står en og mangler en god forstærker til stereo. Held og lykke med salget. /Jacob
Redigeret af mylle - 06-Marts-2013 kl. 09:21 |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Nej det skal sgu være noget specielt hvis det uden HDMI kan trække over en plovmand. Surt men sådan ligger landet. Det er nok PGA at du kan købe en helt ny og moderne receiver med HDMI og airplay, netværk og alt muligt bling-bling til omkring 2K. Så er der ikke mange der gider bruge særligt meget på een uden, uanset hvor godt den lyder i forhold til de små forstærkere.
Jeg skal da også sige at jeg på sigt skal bruge et par effektkanaler til noget multirums-halløj og der går jeg da benhårdt efter lige netop hvad du sælger her. En gl. surround uden HDMI der lyder klasser bedre end det nye småpjat. Jeg budgetterer dog lavere end de 500,- BS
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |