recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V:/S: Yamaha RX-V2400 A/V Receiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V:/S: Yamaha RX-V2400 A/V Receiver

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V:/S: Yamaha RX-V2400 A/V Receiver
    Sendt: 06-Marts-2013 kl. 08:32

Har sådan en her Yamaha RX-V2400 A/V Receiver

Vil lige hører hvad sådan en kan indbringe , jeg har haft den fra ny af ..... den er købt i Hifi Klubben
Den virker perfekt , på nær Radio anettenne stikket bagpå er gået i stykker/ knækket af ... 

Redigeret af Swingking - 06-Marts-2013 kl. 08:33
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
ReneJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-August-2006
Point: 224
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ReneJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 09:02
500,- kan du måske hive hjem.
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 09:11
det var sku godt nok ikke meget ,må jeg nok sige
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 09:19
Det er svært med ældre receivere :( 

Det kommer selvfølgelig an på købers behov, men jeg har for nyligt købt en Denon reciever med rest garanti herinde til 700kr. Den har ikke så meget power som din yamaha men har 4 x hdmi og understøttelse for de nye HD lyd formater. Alt bruger jo efterhånden HDMI idag og det er let med lyd og billede i samme kabel. Måske er du heldig at der står en og mangler en god forstærker til stereo.

Held og lykke med salget.

/Jacob

Redigeret af mylle - 06-Marts-2013 kl. 09:21
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 09:34
Nej det skal sgu være noget specielt hvis det uden HDMI kan trække over en plovmand. Surt men sådan ligger landet. Det er nok PGA at du kan købe en helt ny og moderne receiver med HDMI og airplay, netværk og alt muligt bling-bling til omkring 2K. Så er der ikke mange der gider bruge særligt meget på een uden, uanset hvor godt den lyder i forhold til de små forstærkere.

Jeg skal da også sige at jeg på sigt skal bruge et par effektkanaler til noget multirums-halløj og der går jeg da benhårdt efter lige netop hvad du sælger her. En gl. surround uden HDMI der lyder klasser bedre end det nye småpjat. Jeg budgetterer dog lavere end de 500,-

BS
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu