|
V: Samsung 40" LED-TV UE40B8050 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bersang ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2015 Sted: Aarhus, Danmark Status: Offline Point: 47 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Januar-2016 kl. 16:58 |
Hej alle,
Jeg har sådan en "ældre" lækre model stående, som jeg allerede har en køber på. Det er en kammerat, som gerne vil købe den, så jeg ønsker ikke at snyde ham. Vil I give et bud på, hvad jeg bør sælge den for? Nypris 13.000 kr. købt i 2010. Mange hilsner Bersang |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mellem venner en 500 lap
![]() |
|
![]() |
|
Bersang ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2015 Sted: Aarhus, Danmark Status: Offline Point: 47 |
Så beholder jeg det sgu ;)
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7240 |
For at beholde sin ven er 500 vist passende
Måske kan give en 1000 i dba hvis du er heldig ![]() Redigeret af hansie - 16-Januar-2016 kl. 18:01 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |