|
v: samsung 46" f8005 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
amun ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-September-2008 Status: Offline Point: 40 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Juli-2018 kl. 19:50 |
Ville høre hvad jeg kan få for sådan et ældre tv? Jeg kan måske grave kvitteringen frem, jeg har foden som har været brugt meget kort da det altid har hængt, ellers meget fin stand.
Kassen har konen smidt ud.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
300-500kr hvis du er heldig
|
|
![]() |
|
JohnConnor ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2015 Status: Offline Point: 1042 |
jeg mangler et tv i gæsteværelset:)
|
|
![]() |
|
amun ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-September-2008 Status: Offline Point: 40 |
Jeg har et bud på 1000kr afhentet på hol ved ikke om du vil give mere end det til gæsteværelset?
|
|
![]() |
|
JohnConnor ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2015 Status: Offline Point: 1042 |
Hvor er det henne? Vil gerne Gi 1100 kr:)
|
|
![]() |
|
Det er på lolland Johnconner :)
|
|
![]() |
|
Da køber sprang fra er det stadig til salg :)
Redigeret af amun - 08-August-2018 kl. 10:00 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |