|
V: SAMSUNG EVO 1TB SSD |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Marts-2015 kl. 17:55 |
Hej
Jeg har erhvervet to af disse mz-7te1t0bw via Intern konkurrence på mit job og er derfor uden kvittering/garanti. Jeg har SSD i alle mine enheder og har derfor ikke noget at bruge dem til pt. så jeg søger en vurdering ved et eventuelt salg? Hvad ville de kunne indbringe ud fra ovenstående beskrivelse? |
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De har da en værdi men lidt en lottokupon uden garanti.
|
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Alle lottokuponer er vel uden garanti :-)
|
|
![]() |
|
Men jeg søger en realistisk vurdering hvor der er taget højde for den manglende garanti. Begge produkter ligger i ubrudt original indpakning.
|
|
![]() |
|
cmnielsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2005 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 301 |
1500-2000 er vel ikke urealistisk. Prøv evt på hwt.dk, der er nok større sandsynlighed for at der er nogen der er interesseret.
Samsungs 840 serie er eminent, har selv en 500 gb og er et af mine bedste hw køb.
|
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
Vil du sælge vil gerne byde 1400,- for et stk.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Eneste problem er, at netop 840 EVO-serien er fejlramt!
M.v.h. |
|
![]() |
|
Frankieboy1980 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2012 Sted: Kolding Status: Offline Point: 48 |
Vil byde 1300kr for 1 eller 2200kr for begge
|
|
![]() |
|
Oil2bias ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 211 |
Hej
Jeg vil også gerne byde kr. 1400,- for en. Vh OP |
|
![]() |
|
Tak for vurderingerne
![]() Jeg kommer tilbage senere med en salgspris. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |