|
V: Samsung Galaxy Tab Pro 12.2" 32gb |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-December-2014 kl. 12:12 |
Vil godt lige have en vurdering af hvad den kan gå for.
Den er købt fra en som havde den i overskud fra et firma, så der er ingen kvittering på den. Har selv ringet ind til politiet for at tjekke serienummeret (bare for en sikkerheds skyld) Den er velholdt og under 1 år gammel, har org kasse til den samt et fint cover til den. Lad mig høre hvad den kan vurderes til.
|
|
![]() |
|
steen5 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Randers Status: Offline Point: 284 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
2000 kr. ca.
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
ja havde nok regnet med et sted mellem 2000 og 2500
|
|
![]() |
|
steen5 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Randers Status: Offline Point: 284 |
Jamen så prøv at sætte den til salg for det.
|
|
![]() |
|
TommyF ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2003 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 625 |
Nok ikke helt skævt,, 1 år og nye billige på vej og er ude,, personligt ville jeg nok også max give 1800-
|
|
![]() |
|
symbol ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2011 Sted: Næstved Status: Offline Point: 349 |
Tror ikke 2500 er noget problem, trods manglende kvittering. |
|
![]() |
|
Frankieboy1980 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2012 Sted: Kolding Status: Offline Point: 48 |
Man kan købe en ny for 3349kr inkl. fragt, så vil mene at 2000kr er max når man tænker på at den er uden garanti og 1 år gammel
|
|
![]() |
|
symbol ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2011 Sted: Næstved Status: Offline Point: 349 |
Den er sq blevet lidt billigere end jeg lige havde set, så 2500 er noget højt vurderet kan jeg godt se. 2000 er mere reelt |
|
![]() |
|
Hvad sagde jeg...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |