|
V: Samsung KS7005 55" |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Callie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2005 Sted: Vestamager Status: Offline Point: 563 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-November-2018 kl. 09:43 |
|
Kære Recordere bruger
Jeg vil formentlig sælge mit nuværende Samsung UE55KS7005 55 tommer TV. Det blev købt i Hifiklubben for 9.999,- den 5. juli 2016. Det har altid stået i samme hus (ikke-ryger hjem). Det står som nyt (fysisk) men er vel brugt, da jeg har gennemført Netflix på det. Emballage, tilbehør, manual, remote og kvittering medfølger. Hvad skal det koste, hvis jeg sætter til salg? Redigeret af Callie - 29-November-2018 kl. 11:02 |
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg nægter af princip at købe et produkt fra så mange år ude i fremtiden ![]() Nej undskyld
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Callie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2005 Sted: Vestamager Status: Offline Point: 563 |
|
Det er der ikke noget at sige til. Til den tid er det sikkert en billig pris for sådan et klenodie.
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7188 |
|
du kan købe et nyt 55'' 4K til under 5000.-
om dit er bedre end nyt eller ej må køber vurdere Så vil nok ikke regne med meget for dit
|
||
![]() |
||
|
Tak for input. Det er en god pointe. Jeg forestiller mig nu også selv, at vi er et stykke under nyprisen, som du linker til.
|
||
![]() |
||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
|
Hvorfor ikke en budrunde? Så finder du en pris formentlig. Jeg kan lægge ud med 1000 kr afhentet
![]() |
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1036 |
|
Det er så ikke nyprisen for dit Tv, han linker til - men et TCL af ringere kvalitet. Dit Tv kan kvalitetsmæssigt bedst sammenlignes med Samsungs nuværende Q6-serie, hvor det billigste 55" koster 6.000 kr. DBA har længe haft et tilsvarende til salg for 4.000 kr. Du kan jo undersøge om det er solgt. Hvis ikke så er prisen jo nok i overkanten. En anden sælger det lidt bedre KS8005 til 5.000 kr. Elgiganten har i øvrigt et enkelt nyt KS8005 stående til 8.000 kr. Det blev i 2016 solgt til omkring 5.000 kr. mere end KS7005. Min vurdering vil være omkring 2.500 kr. Det er stadigvæk et fremragende Tv, men lider selvfølgelig under, at garantien er udløbet. |
||
![]() |
||
|
Tak for din interesse. Jeg er pt. i dialog med en anden bruger herinde om et salg. Der snakker vi om en pris der er mere end dobbelt dit bud, så pt. er du bagud på point.
|
||
![]() |
||
|
Tak for dit input. Det virker meget sagligt. Jeg synes din vurdering på ca. 2.500,- virker fornuftig, så jeg lægger mig i nærheden af den, når jeg opretter en salgstråd, med mindre der er andre, der sagligt overbeviser mig om andet.
Redigeret af Callie - 30-November-2018 kl. 08:19 |
||
![]() |
||
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
|
2,5k er i den høje ende efter min mening. Det er en gammel mellemklassemodel, 2,5 år gammel, uden garanti... Man får en del nye 55" for under 5k Jeg vil mene at vi er i omegnen af 1,5k (måske op til 2k) men finder du den rigtig køber, så......
|
||
![]() |
||
|
Tak for dit input. Jeg kan ikke få dit link til at virke, så jeg kan ikke se, om du har afgrænset til Samsung TV, som jo er mest relevant, hvis man skal sammenligne (af hensyn til platform, fjernbetjening mv.) Det er dog uanset også relevant at få dit synspunkt frem. Som du skriver, så handler det jo om at sælger og køber skal finde hinanden.
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5340 |
|
![]() |
||
Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |