|
V: Samsung plasma 51", 3D - PS51E8005 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-September-2014 kl. 17:42 |
Hej
Jeg overvejer at anskaffe mig et nyt tv og er derfor nysgerrig på hvad jeg kan få for det gamle. Det er et Samsung Plasma, PS51E8005 Specs: 51" Full HD Smart Tv 3D 4 HDMI indgange Mulighed for evolution kit I finder flatpanels anmelde her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1342685932#1 Det har i denne uge fået udskiftet wifi panel og plasmapanel på garantien, så de dele er helt nye.
|
|
![]() |
|
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mon ikke du kan forvente ca. 2500,00 - en nyt 50 tommers mener jeg står til ca. 5.000,00
|
|
![]() |
|
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
prøver med et forsigtig bud på 2000
|
|
![]() |
|
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
Jeg havde håbet på en del mere, nu hvor det har både 3D, mulighed for evolution kit og nyt plasma panel.
Jeg beholder det og venter nogle år med udskiftningen :) Tak for jeres hjælp.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |